جزئیات آگهی

آگهی مناقصه با عنوان واگذاری احداث واحدهای تولید پراکنده و با کد هزاره 98084 در تاریخ يكشنبه، 23 فروردین 1388 در سایت ارتباط گستران هزاره ثبت شده است. این آگهی مربوط به استان آذربایجان شرقی و در دسته بندی کلیه مناقصه های داخلی، برق، سایر مناقصه های برق انتشار یافته است

خواهشمند است جهت کسب اطلاعات دقیق و شرکت در مناقصه، حتما به تصویر آگهی درج شده توسط مناقصه گزار مراجعه نمایید
کد هزاره: 98084
شرح آگهی:
واگذاری احداث واحدهای تولید پراکنده در محدوده شرکت توزیع نیروی برق تبریز (شهرهای تبریز- اسکو- خسروشهر- آذرشهر و شهر جدید سهند)
ادامه شرایط:
2- با مشترکین دارای مولد برق گازوئیل سوز که در سه ماهه 15 خرداد لغایت 15 شهریور آمادگی تولید برای مصرف خود و یا تحویل به شبکه برق را دارند به عنوان یک تولید کننده موارد زیر برای آنها لحاظ می شود:الف: وزارت نیرو هماهنگی لازم برای تامین سوخت آنها به عمل می آورد.
ب:به ازای هر کیلو وات ساعت برق تولیدی مبلغ 303/5 ریال به علاوه قیمت چهل صدم لیتر گازوئیل به آنان پرداخت می کند. ج: علاوه بر بندهای الف و ب صنایع از تخفیف همکاری با برنامه تعمیرات و تعطیلات سالانه برخوردار خواهند شد د: برق تولیدی در سه ماهه 15 خرداد لغایت 15 شهریور 1388 پیش خرید می شود.
شرایط آگهی:
حمایت های دولت برای سرمایه گذاران: 1-عقد قرارداد 5 ساله نسبت به خرید تضمینی برق مطابق شرایط زیر:الف:متوسط سالانه قیمت تضمینی خرید هر کیلو وات ساعت برق حدلقل برابر 303/5 ریال(بابت تبدیل انرژی) به علاوه قیمت یک چهارم متر مکعب گاز طبیعی فروخته شده به انان (بابت هزینه سوخت) 1-قیمت تضمینی با توجه به نرخ تورم و نرخ برابری افزایش می یابد.2-بخش تبدیل انرژی درقیمت تضمینی برای مولد های با بازده موثر بالاتر که برای تولید یک کیلو وات ساعت برق کمتر از یک چهارم متر مکعب گاز مصرف می نمایند به میزان ارزش سوخت...
برگزار کننده: توزیع نیروی برق تبریز
منطقه: استان آذربایجان شرقی
تاريخ انتشار: 1388/01/23
مهلت دريافت: اعلام نشده
مهلت ارسال: اعلام نشده
تاريخ بازگشايی: اعلام نشده
نوبت اعلام: اول
شماره آگهی: اعلام نشده
منبع: عصر آزادی
تلفن: 3294805-0411
فکس: اعلام نشده
ایمیل: اعلام نشده
وب سایت: www.toziehtabriz.co.ir
آدرس: تبریز- کوی ولیعصر - خیابان نظامی- اول خیابان قطران- طبقه ششم
اسناد آگهی: سفارش اسناد
تصویر آگهی:
تصویر آگهی

جهت دسترسی به اطلاعات کامل آگهی، اطلاعات تماس، مشاهده جزئیات و تصویر آگهی و همچنین دانلود اسناد وارد حساب کاربری خود شده و در صورتیکه هنوز عضو سایت نیستید، ثبت نام نمایید.