قیمت نهضت مسکن، متری 7 میلیون تومان اعلام شد

قیمت نهضت مسکن، متری 7 میلیون تومان اعلام شد

بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با قیمت نهضت مسکن، قیمت واحدهای واقع در بلوک ‌های ۶ تا ۷ طبقه نهضت ملی مسکن که توسط شرکت عمران شهرهای جدید اجرا می ‌شود در حال حاضر متری هفت میلیون تومان است. در ادامه این خبر با سایت مناقصه و مزایده هزاره همراه باشید.

تسهیلات ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومانی در نهضت مسکن

علیرضا جعفری در حاشیه همایش بررسی نقش زنان در توسعه و پیشرفت شهرهای جدید خاطر نشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید دو رویکرد را دنبال می‌ کنیم؛ قالب اول مربوط به ساختمان‌ های دو طبقه حیاط‌  دار است که به مردم تسهیلات ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان می‌دهیم که خودشان اقدام به ساخت و ساز کنند.

وی اضافه کرد: رویکرد دیگر این طرح آن است که خودمان در شرکت عمران راسا ورود می ‌کنیم. قیمت این واحدها در تعدیل اولیه سه میلیون و ۹۵۰ هزار تومان در هر مترمربع بود که در تعدیل‌ های بعدی تغییر کرد.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید همچنین اضافه کرد: در تعدیل‌ هایی که سال گذشته از سوی سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت قیمت واحدهای واقع در بلوک‌ های شش تا هفت طبقه متری چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که با توجه به برآوردهای جدید به حدود هفت میلیون تومان رسیده است.

جعفری افزود: به پیمانکارانی که دارای توانمندی و رتبه یک در ساخت و ساز هستند پروژه‌های خود را واگذار می ‌کنیم. زمان ساخت واحدهای ۷۰ تا ۸۰ متری ۱۲ ماه است و در تلاش هستیم تا مشاعات کمتری را ایجاد کنیم تا هزینه کمتری به متقاضیان وارد شود.


بیشتر بخوانید:معرفی بنیاد مسکن و مناقصات مزایدات آن

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در ارتباط با ساخت مسکن برای گروه های حمایتی تصریح کرد: برای دهک ‌های یک تا چهار قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اقدام به ساخت مسکن برای جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) می ‌کند.

علاوه بر این، وی از افتتاح ۲۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: ۳۰ هزار واحد باقی می‌ ماند که تلاش ما بر این است که تا سال آینده آنها را به بهره ‌برداری برسانیم.

همچنین در این برنامه، علیرضا فخاری استاندار تهران بیان کرد: با توجه به وسعت کم و جمعیت فشرده در استان تهران، طرح نهضت ملی مسکن دچار شرایط ویژه‌ای شده است. برای جبران این فشردگی باید از مرکز شهرها فاصله بگیریم و بارگذاری‌ ها در شهرهای اقماری اطراف تهران صورت بگیرد تا عقب‌ ماندگی ساخت مسکن جبران شود.

وی ضمن اشاره به این که ظرفیت استان تهران از طرح نهضت ملی مسکن ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار واحد است اظهار کرد: از این تعداد ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده احداث می ‌شود و مابقی در شهرهای پیرامونی خواهند بود.

پیشنهاد مطالعه : اگر به دنبال مناقصات جدید هستید «  مناقصات وزارت راه و شهرسازی » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

موج جدید کرونا عامل کاهش قیمت نفت در بازار

موج جدید کرونا، عامل کاهش قیمت نفت در بازار

قیمت نفت در معاملات جدید امروز و تحت تاثیر محدودیت های جدید کرونایی در چین که بزرگترین وارد کننده نفت جهان است و به دنبال نگرانی از کندی رشد اقتصادی جهانی روند کاهشی پیدا کرد. در