بسته یکساله مزایدات ماشین سواری و خودرو سبک

کلیه مزایدات رسمی انواع خودرو سبک و ماشین سواری

فروشنده: شرکت ارتباط گستران هزاره

روش ارائه: اپلیکیشن موبایل

دوره سرویس: یکساله

ریال 35,000,000

بسته یکساله مزایدات ماشین سواری و خودرو سبک

در حال حاضر و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، شرکت در مزایدات یکی از امن ترین و پر سودترین بازارها برای افرادیست که تخصص، روابط و شناخت کافی از بازار کالاهای خاص را ندارند و صرفاً می‌خواهند از طریق مزایدات، به سرمایه و نقدینگی خود بیافزایند. پیشنهاد قطعی ما برای این افراد، شرکت در مزایدات خودرو است.

در صورتی که سرمایه خود را روی مزایدات خودرو متمرکز کنید، به راحتی می توانید انتظار سود مالی بیست تا سی درصد را داشته باشید!

20 تا 30% سود مالی، با شرکت در مزایدات خودرو

شرکت ارتباط گستران هزاره، در زمینه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات، از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرده است و با دریافت گواهی رتبه بندی و احراز صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان شرکت پیشرو در پوشش دهی مناقصه‌ها و مزایده‌های سراسر کشور به فعالیت خود ادامه داده است.

سرویس اطلاع‌رسانی هزاره کلیه آگهی های مناقصه و مزایده منتشر شده را بصورت روزانه توسط کارشناسان و با استفاده از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، با حداکثر دقت جمع آوری کرده و از طریق سرویس‌های وبسایت، ایمیل و اپلیکیشن موبایل در اختیار کاربران گرامی قرار می دهد.

اطلاع بموقع از آگهی های مزایده خودرو، اولین گام جهت شرکت در این گونه مزایدات است. با خرید بسته ویژه مزایدات خودرو شما می توانید از جدیدترین آگهی های مزایده خودرو در سراسر کشور مطلع گردید.

محصولات مشابه  

خواهشمند است در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان، با تکمیل فرم زیر درخواست خود را ثبت نمایید