تاریخ انتشار : 1398-02-21 | منبع : خبرگزاری اقتصادی ایران | کد خبر : 4275 | دسته بندی : راه و عمران
تصویر خبر

فراخوان وزارت راه برای برج‌سازی در تهرانسر

مقام مسئول راه و شهرسازی استان تهران از آغاز مرحله دوم مناقصه عمومی مشارکت در ساخت واحدهای مسکونی و تجاری در تهرانسر خبر داد.

متن خبر :

 یاسر لک اظهار کرد: پس از مناقصه اسفند سال گذشته و تعیین تکلیف 4 بلوک از 8 بلوک پیش بینی شده، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در نظر دارد نسبت به طراحی، تامین تجهیزات و اجرای کامل پروژه های بلند مرتبه تهرانسر در بلوک های A، B1، H1، H2 واقع در تهران تهرانسر، ضلع جنوبی بلوار یاس اراضی مسکن ویژه تهرانسر اقدام کند.

وی افزود: از همه سرمایه گذاران حقوقی دارای رتبه یک انبوه‌سازی وزارت راه و شهرسازی با صلاحیت مضاعف یا رتبه یک و 2 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در رشته ساختمان یا افراد حقیقی ذی‌صلاح و دارای سابقه سرمایه‌گذاری در پروژه های مشارکتی برای ارسال اسناد در پروژه جدید دعوت به عمل می آید.

مسئول پروژه های مشارکتی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مهلت ثبت نام و دریافت اسناد در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) را تا اول خرداد ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: این پروژه ها شامل 900 واحد مسکونی ، 110 واحد تجاری و 1300 واحد پارکینگ است.

به گزارش تسنیم، پیش از این و در دولت قبل طرح مسکن ویژه در تهرانسر اجرایی شد که با حاشیه‌های فراوانی همراه بود. یکی از انتقادات به این پروژه اشراف آن به مرکز کنترل فضای کشور بوده است. زمینی که مسکن ویژه در آن ساخته شده متعلق به مرکز کنترل فضای کشور بوده و به نظر می‌رسد در ساختمان‌سازی جدید عملا از هرگونه توسعه این مرکز جلوگیری به عمل خواهد آمد. مرکزی که وظیفه حساس مراقبت پروازهای کشور را بر عهده دارد.