مناقصه بازسازی ورزشگاه تختی مهرماه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : 1400-04-26 | منبع : ساوالان خبر | کد خبر : 4420 | دسته بندی : اخبار دولت
تصویر خبر

مناقصه بازسازی ورزشگاه تختی مهرماه برگزار می‌شود

مسؤول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزشگاه تختی اردبیل بازسازی و بهسازی می‌شود و برنامه اداره کل ورزش و جوانان برای چمن ورزشگاه، اجرای چمن مصنوعی است.

متن خبر :

این ورزشگاه تا سال ۱۴۰۱ آماده شده و در اختیار ورزش و جوانان استان اردبیل قرار خواهد گرفت.

مسؤول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: چمن فعلی ورزشگاه با وجود گذشت چند سال از عملیات بازسازی و بهسازی، اکنون وضعیت مطلوبی ندارد و در شأن ورزش استان اردبیل نیست‌.

چمن ورزشگاه تختی اردبیل مصنوعی می‌شود

جاوید صالحیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزشگاه تختی اردبیل با اعتباری بیش از ۶ میلیارد تومان بازسازی و بهسازی می‌شود و برنامه اداره کل ورزش و جوانان برای چمن ورزشگاه، اجرای چمن مصنوعی است.

صالحیان بیان کرد: با توجه به قدمت کاشت چمن ورزشگاه تختی اردبیل و بروز آسیب‌ها در سال‌های گذشته در خصوص نحوه نگهداری، استفاده مستمر و عدم تطابق شرایط زمین با استانداردهای لازم، این چمن نیازمند بازسازی و بهسازی است.

ورزشگاه

وی تصریح کرد: در حال حاضر چمن ورزشگاه تختی قابلیت برگزاری مسابقات رسمی فوتبال را ندارد که با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌گرفته در سال ۱۴۰۰ و با حمایت فرماندار اردبیل، اعتبارات استانی و ملی لازم برای بازسازی و بهسازی تأمین شده است و پروژه از مهرماه به مناقصه گذاشته خواهد شد.

به گزارش فارس، گفتنی است؛ طی روزهای اخیر برگزاری جشنواره زیبایی اسب عرب در ورزشگاه تختی اردبیل واکنش‌هایی میان منتقدان و طرفداران اجرای این جشنواره بر روی چمن ورزشگاه داشته است.