سیستم برق استادیوم آزادی بعد از نیم قرن بازسازی می‌شود

تاریخ انتشار : 1401-04-15 | منبع : خبرگزاری صدا و سیما | کد خبر : 4511 | دسته بندی : صنعت آب و برق
تصویر خبر

سیستم برق استادیوم آزادی بعد از نیم قرن بازسازی می‌شود

با دستور وزیر ورزش و جوانان و با تاکید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مناقصه سیستم برق اضطراری فشار متوسط استادیوم یکصد هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد تا پس از نزدیک به نیم قرن این سیستم در آینده‌ای نزدیک بازسازی شود.

متن خبر :

سعید ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های ورزش کشور همواره بازسازی و احیای سیستم‌های عمرانی قدیمی بوده است. موضوعی که به صورت ویژه در دستور کار مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار گرفته و از همین رو این شرکت به عنوان کارفرما با تعیین مبلغ برآورد و اقدامات کارشناسی و تخصصی فراخوان‌هایی در زمینه‌های مختلف برای مناقصه و بازسازی سیستم‌های قدیمی ارائه کرده است.

وی افزود: یکی از مهمترین این فراخوان ها، مناقصه بازسازی سیستم برق اضطراری و فشار متوسط استادیوم یکصد هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران بود که سرانجام به نتیجه رسید.

 

وی گفت: این برای نخستین بار از زمان تاسیس مجموعه یکصد هزار نفری آزادی است که سیستم برق اضطراری آن و کابل‌های این مجموعه به منظور بازسازی به مرحله مناقصه گذاشته شده و برنده این مناقصه مشخص شد تا به زودی عملیات بازسازی این سیستم انجام گیرد.

پیشنهاد مطالعه: دسته بندی «مناقصه پیمانکاری برق و تجهیزات روشنایی» را در سایت هزاره دنبال کنید.