تاریخ انتشار : 1401-06-07 | منبع : خبرگزاری رکنا | کد خبر : 4512 | دسته بندی : صنایع و معادن
تصویر خبر

کلاهبرداری میلیاردی با مدارک جعلی مناقصه

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ متهم و کشف ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری تحت عنوان مناقصه در شهرستان"دورود" خبر داد.

متن خبر :

سردار"یحیی الهی" در گفت وگو با خبرنگاران، بیان داشت: در پی مراجعه نماینده حقوقی یکی از بانک‌های شهرستان"دورود" به ماموران پلیس مبنی بر اینکه افرادی با ارائه مستندات صوری و غیر واقعی مبلغ ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع بصورت ویژه دردستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ۳ نفر کلاهبردار را در شهرستان "دورود" شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان، گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد، کلاهبرداران تحت عنوان مناقصه با ارائه مستندات صوری و غیر واقعی از بانک مربوطه مبلغ ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند.

– فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ضربتی عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۲ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۳۹ عدد فشنگ غیرمجازکشف شد.

سردار"یحیی الهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور بالا بردن ارتقاء ضریب امنیت شهروندان در سطح استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با حضور کلیه عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی و شهرستان‌های تابعه به منظور کشف و جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز طی ۲۴ ساعت گذشته به اجراء گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح ۱۲ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۳۹ عدد انواع فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان، گفت: در این رابطه ۸ نفر دستگیر و تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

سردارالهی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس لرستان با همکاری دستگاه قضائی با تمام توان با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه: دسته بندی «مناقصات لرستان» را در سایت هزاره دنبال کنید.