معرفی ذوب آهن اصفهان و معاملات آن

مناقصه ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان از تولید کنندگان بزرگ و مطرح فولاد ساختمانی در کشور است که به عنوان بزرگترین تولید کننده و سازنده مصالح طویل در سطح خاورمیانه نیز شناخته می شود. این کارخانه عنوان مادر صنعت فولاد ایران را به خود اختصاص داده است. از جمله محصولات شاخصی که در این کارخانه تولید می شود به ناودانی، نبشی، میلگرد آجدار و تیرآهن می توان اشاره کرد. این کارخانه توانسته گواهینامه استاندارد تولید با بالاترین کیفیت را برای نخستین بار در سطح کشور به دست بیاورد. همچنین بخش عمده ای از فولاد مورد نیاز کشور نیز به وسیله این کارخانه صورت می گیرد.

محصولاتی که در ذوب آهن اصفهان تولید می شود، به بسیاری از کشورهای دنیا نیز صادر می گردد و این کارخانه با تولید شمش های ساختمانی، مفتول، میلگرد، تیرآهن IPN (تیر آهن بال باریک شیب  دار)، تیر آهن H (تیر آهن پهن موازی) و مقاطع فولادی IPE (تیر آهن بال نیم پهن موازی) در دنیا معروف است. بنابراین یکی از بهترین و با کیفیت ترین تیرآهن ها در کشور توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید می شود. همین موضوع نیز موجب افزایش تقاضا برای خرید محصولات این کارخانه شده است. در ادامه این مقاله از مجله هزاره به بررسی بیشتر ذوب آهن اصفهان و معاملات آن می پردازیم. پس با ما همراه شوید.

مشخصات محصولات تولید شده در ذوب آهن اصفهان

تیر آهن یکی از اصلی ترین تولیدات کارخانه ذوب آهن اصفهان است که بدون شک از با کیفیت ترین و بادوام ترین مواد ساخته می شود. در تولید این تیر آهن ها تمام استانداردهای روز دنیا رعایت شده و سپس به مرحله تولید می رسد. این محصولات دارای دوام و استحکام و پایداری بسیار بالایی بوده و به همین دلیل هم محصولی کاربردی و کارآمد است که به مقاوم سازی سازه ها کمک زیادی می کند. تیر آهن های تولیدی شرکت اغلب با آرم مخصوص ESCO در سطح بازار آهن به فروش می رسد.

محصولات ذوب آهن اصفهان

محصولات ساختمانی ، صنعتی

  • تیرآهن بال نیم پهن موازی(IPE)
  • تیرآهن بال پهن موازی(H)
  • تیرآهن بال باریک شیبدار (IPN)
  • میلگرد
  • میلگرد/ مفتول
  • نبشی
  • ناودانی
  • شمش های ساختمانی

محصولات فرعی

مزایده ذوب آهن اصفهان

معاملات ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان همانند دیگر سازمان های دولتی و خصوصی برای همکاری بیشتر با دیگر سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی و ایجاد شفافیت بیشتر در جریان معاملات خود، اقدام به برگزاری مناقصات و مزایداتی می کند. به این ترتیب با اعلام یک فراخوان عمومی از اشخاص حقیقی یا حقوقی برای شرکت در این فرایندها دعوت به عمل آورده می شود. این فراخوان ها در روزنامه های کثیر الانتشار منتشر شده یا در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی به اطلاع عموم می رسد. یکی از این گزینه های اطلاع رسانی وب سایت هزاره است که با تجربه چندین ساله خود بیشترین آگهی های معاملاتی مناقصه و مزایده را در کشور پوشش می دهد.

پس از فراخوان عمومی، شرکت هایی که واجد شرایط هستند اقدام به ارسال اسناد و مدارک خود کرده و در صورت دارا بودن شرایط وارد فرایند رقابت با یکدیگر می شوند. در مناقصه شرکتی برنده خواهد بود که در صورت دارا بودن شرایط مناسب ترین قیمت را ارئه بدهد و در مزایده شرکت کننده ای برنده خواهد بود که بالاترین قیمت پیشنهادی را ارائه بدهد. سپس قراردادی ما بین برنده و ذوب آهن اصفهان به امضا خواهد رسید که از این پس فعالیت هر دو طرف بر اساس این قرارداد خواهد بود و مدت زمان پروژه نیز در این قرارداد ذکر خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های آهن آلات، فرآورده های فولاد» را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

به این نوشته امتیاز دهید

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

مناقصه ساندویچ پنل سقفی و دیواری

ساندویچ پانل چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ساندویچ پانل جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی مانند آجر و سیمان است که با اطمینان کامل می توان از آن استفاده کرد. این سازه دارای مزایای بسیاری از جمله سبک بودن، تحویل و نصب بسیار