پیش بینی های قیمت خودرو در روزهای آینده

پیش بینی های قیمت خودرو در روزهای آینده

با وجود آن که این روزها در بازار خودرو رکود وجود دارد اما مسیر قیمت ها همچنان مسیر افزایشی بوده و گزارش ها حاکی از آن است که قیمت خودرو در بیشتر موارد در روزهای اخیر جهش قیمتی را تجربه می کند. در ادامه این خبر با مجله هزاره همراه باشید.

پیش بینی فعالان حوزه خودرو

فعالان بازار خودرو بر این اعتقاد هستند که در شرایط فعلی هیچ نشانه‌ ای از کاهش قیمت خودرو در بازار دیده نمی ‌شود و حتی انتظارات، به سوی صعودی بودن بازار مدیریت شده است.

این موضوع در حالی رخ می دهد که وضعیت رکودی در بازار خودرو تا به امروز موجب شده است که خرید و فروش تقریبا قفل شود و به اعتقاد نمایشگاه داران به صفر برسد. در بازار خودرو این روزها قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۲ میلیون تومانی رو به‌ رو شد و در بازار ۳۱۲ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. قیمت پژو ۲۰۶  تیپ ۵ هم با یک میلیون تومان افزایش، به ۳۷۵ میلیون تومان رسید.

از طرف دیگر، قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۶۱۵ میلیون تومان رسید. قیمت پژو ۲۰۷ دستی هم با افزایش ۵ میلیون تومانی قیمت، ۴۲۵ میلیون تومان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو هم با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۵۳۵ میلیونی تومان رسید. قیمت تارا دنده ‌ای رکورد دار افزایش قیمت در بازار این روزها بوده است؛ قیمت تارا دنده ای با ۱۰ میلیون تومان افزایش به ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است. اما قیمت پراید۱۱۱ با یک میلیون تومان کاهش، به ۲۰۴ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ نیز با نرخ ۱۸۰ میلیون تومان به فروش می رسد. علاوه بر این،  تیبا هاچ ‌بک‌ پلاس در محدوده ۲۱۴ میلیون تومان قیمت ‌گذاری شده است.

قیمت خودرو

کارشناسان و تحلیلگران بازار خودرو بر این باور هستند که فضای سیاسی داخلی و بین المللی کشور بر روند بازار خودرو و قیمت آنها تاثیر گذاشته است. درواقع اعتقاد بر آن است که این دست مسائل بر نوسان فعلی دلار اضافه می کنند و با توجه به آن که بازار خودرو هم یک بازار دلاری است، بنابراین پیش بینی می شود که قیمت خودرو در هفته های آینده با افزایش همراه باشد. همواره مسائل سیاسی در داخل کشور و به دنبال آن ایجاد بی ثباتی و نداشتن دید ثابت از آینده، تاثیرات منفی بر بازار خودروها به خصوص خودروهای تولید داخل بر جای می گذارند.

فعالان حوزه خودرو در ارتباط با اثرات واردات خودرو بر روی قیمت می گویند: اخباری که در رابطه با واردات خودرو به کشور منتشر می‌ شود، دیگر هیچ تاثیری در قیمت‌ ها و روند بازار داخلی خودرو ندارد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های صنعت خودرو » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

به این نوشته امتیاز دهید

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

ماشین ولوو سنگین

معرفی انواع ماشین ولوو سنگین

 بزرگ ترین شرکت تولید کننده ماشین سنگین، ولوو (Volvo) در کشور سوئد است که تولیدات آن به سراسر جهان نیز صادر می ‌شود. در کشور ایران نیز محصولات این برند محبوب دارای طرفداران زیادی است.