بررسی ماشین kmc سواری و مزایا و معایب آن

"بررسی جامع خودرویماشین kmc سواری KMC T8 (جک T8): مشخصات فنی، امکانات، مزایا و معایب"

ماشین kmc سواری گزینه‌ای بسیار مناسب است. باتوجه به اینکه قیمت ماشین kmc k7 نیز مناسب بوده به انتخابی جذاب تبدیل شده است. کشور ما پتانسیل بالایی برای استفاده از پیکاپ‌های دو دیفرانسیل دارد و به همین دلیل در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به این نوع خودروها شده است. انواعی از این پیکاپ‌ها از جمله فوتون تونلند ایران‌ خودرو، آمیکو آسنا، کلوت مکث موتور و یوآز پیکاپ قابل استفاده در کاربردهای تجاری و شخصی به همراه آفرود هستند و مالکان خودروها به طور کلی از آن‌ها راضی هستند.

در این بین، KMC T8 یا JAC T8 کرمان‌موتور یک پیکاپ جذاب در این رنج قیمتی را به بازار عرضه کرده است. این خودرو دارای ظاهر شیک و جذاب، کابین مناسب و قابلیت‌های آفرود (با توجه به سطح متوسط) است که بهره‌برداری از شبکه خدماتی قدرتمند گروه خودروسازی کرمان را نیز دارد و خرید آن به خطر کمتری نسبت به پیکاپ‌های کم‌تیراژ یا خودروهای قدیمی‌تر مرتبط است. اما این تنها بخش کوتاهی از این ماشین جذاب بود، در ادامه این مقاله از پایگاه ملی مناقصات آن را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

بررسی KMC T8 (جک T8)

ماشین kmc سواری کرمان‌ موتور (KMC T8) یک پیکاپ دو دیفرانسیل نسبتاً بزرگ است. ابعاد این خودرو به تراک‌های غول‌پیکر آمریکایی نمی‌رسد و دوام و کارآیی خود را با رقبای ژاپنی معروف ندارد. اما با توجه به قیمت و اندازه‌های خود، می‌تواند به عنوان جایگزین مناسبی برای پیکاپ‌های تراکار ایرانی مورد استفاده قرار بگیرد.

ماشین kmc سواری مشکی

با هزینه خرید یک هایلوکس ۱۲ یا ۱۳ ساله با کارکرد بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر، می‌توانید پیکاپ KMC T8 صفرکیلومتر با خدمات پس از فروش را تهیه کنید. این خودرو با اینکه کیفیت ساخت و استحکام تویوتا را ندارد، اما به دلیل اینکه یک خودروی تازه محسوب می‌شود و گارانتی مناسبی هم دارد، نگرانی از بابت هزینه ایجاد نمی‌کند.

ماشین kmc k7 دارای چند مزیت است. این مزایا شامل: گشتاور مناسب موتور با توربو شارژر، فضای جادار در کابین، قابلیت حمل بار قابل ‌قبول، آپشن‌های کافی، ساختار دو دیفرانسیل و توانایی آفرود متوسط است. البته برخی مشکلاتی نیز وجود دارد، مانند: حساسیت بیشتر موتور توربو نسبت به کیفیت سوخت، عدم وجود نسخه اتوماتیک، عدم وجود برخی امکانات رفاهی در مقایسه با قیمت، عرض کم صندلی‌ها و قدرت ترمزها؛ همچنین، تعلیق عقب در هنگام برداشت بار و تکان‌های قسمت عقب در رویه خودرو نیز مشکلات جزئی هستند.

ماشین kmc سواری

با این حال، کیفیت ماشین kmc t8 قابل قبول است. این خودرو نرم‌تر از نیسان پیکاپ است، اما انتظار سواری مشابه کراس‌اوورها را نداشته باشید. ترمزهای خودرو دارای قدرت متوسطی هستند و در سنگینی بار و شیب‌های تند، ممکن است حس سنگینی به شما منتقل شود.

هندلینگ خودرو نیز به نسبت ابعاد و خصوصیات آفرودی، به خصوص با وجود سیستم کمکی پایداری الکترونیکی، قابل قبول است. با این حال، انتظارات زیادی از این خودرو در سرعت‌های بالا نداشته باشید، زیرا به واسطه مرکز ثقل بالا و سیستم تعلیق خاص‌شان، قابلیت تحمل فشار جی در سرعت‌های بالا را ندارند. توجه داشته باشید که در کنار آن قیمت ماشین kmc k7 نیز بسیار مناسب است.

داخل KMC T8 (جک T8)

صندوق عقب ماشین KMC T8 (جک T8) از طراحی ساده و خوش‌تراشی بهره می‌برد. هرچند که عموماً تمرکز بر قابلیت استفاده و عملکرد در داخل کابین اتاق کار است، اما عنصر زیبایی نیز در نظر گرفته شده است. با استفاده از خطوط شیک در داخل کابین، فرمان قابل استفاده و صفحه نمایش لمسی مرکزی، فضای داخلی به شکلی نسبتاً مدرن تزئین شده است. نشانگرهای پشت‌آمپر هم طراحی اسپرتی دارند و کامپیوتر سفری در میان دو عقربه اصلی اطلاعات مورد نیاز راننده را نمایش می‌دهد.

امکانات داخلی جک T8

صندلی‌های ماشین عرض کمی دارند و بنابراین ممکن است برای افراد چاق، نسبتاً نامطلوب باشند، اما به جای آن، جای کافی برای پا و سر پنج نفر در نظر گرفته شده است و دیگری اینکه ترتیب صندلی‌ها جهت عبور راحت‌تر از پیچ‌ها را فراهم کرده است. اما ای کاش جنس صندلی‌ها نرم‌تر بوده‌اند تا کمتر خشکی ذاتی یک پیکاپ آفرودر در داخل کابین احساس شود. همچنین، زیر صندلی عقب یک محفظه برای جعبه ابزار و کپسول آتش‌نشانی وجود دارد که بسیار جالب است.

نمای داخلیKMC T8

بخش بار خودرو طول و عرضی به ترتیب ۱۵۲ و ۴۷ سانتی‌متر دارد و عمق آن ۴۷ سانتی‌متر است، که بار استاندارد به وزن ۸۴۰ کیلوگرم را قادر به حمل می‌کند. در هنگام بارگیری و سنگین شدن این قسمت، سواری هم نرم‌تر و به دستکش‌های کراس‌اوورهای این رده نزدیک می‌شود.

همچنین، برای خاموش‌ کردن چراغ‌های اتوماتیک کلیدی وجود ندارد و نمایشگر مرکزی نشانگر نور محیط را برجسته می‌کند که شاید نشانه‌ای از کم‌تجربگی طراحان JAC باشد. کیفیت مواد استفاده شده در داخل کابین به نسبت قیمت این خودرو همانند قیمت ماشین kmc j7 سواری متوسط است و باید ببینیم که در طولانی مدت T8 توانایی حفظ سلامت قطعات داخلی را دارد یا خیر.

بررسیkmc j7

خودروی کا ام سی J7 یا همان Sehol A5 Plus یک خودروی لیفت‌بک چهار در با ویژگی‌های اسپرت است که بر پایه پلتفرم جک J7 توسعه یافته و با اصلاحات اساسی در بخش فنی و تغییرات ظاهری به یک محصول وحشی و جذاب تبدیل شده است. یکی از نقاط برجسته J7، پیشرانه با راندمان بسیار خوب و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متری است که به خودرو توانایی شتاب‌دهی کمتر از ۸ ثانیه را فراهم کرده است.

ماشین kmc j7 قیمت
طراحی ظاهریkmc j7

مشخصات فنی تکمیلی KMC

مشخصات فنی تکمیلی ماشین kmc سواری مشکی عبارتند از:

  • ابعاد خودرو: طول ۴۵۰۰ میلی‌متر، عرض ۱۸۰۰ میلی‌متر، ارتفاع ۱۷۰۵ میلی‌متر و فاصله محورها ۲۶۷۰ میلی‌متر است.
  • وزن خالص خودرو: برای مدل‌های ۴×۲ حدود ۱۶۰۰ کیلوگرم و برای مدل‌های ۴×۴ حدود ۱۸۰۰ کیلوگرم است.
  • ظرفیت تانک سوخت: ۶۰ لیتر.
  • دیفرانسیل عقب: قفل الکترونیکی اتوماتیک دارد.
  • ترمز‌ها: دیسکی در هر چهار چرخ.
  • سیستم تعلیق جلو: جناغی دوبل مستقل.
  • سیستم تعلیق عقب: غیرمستقل فنرتخت.
  • زاویه حمله: ۳۰.۹ درجه.
  • زاویه فرار: ۲۳.۳ درجه.
  • سیستم جلوگیری از سرقت
  • سیستم صوتی: دارای رادیو، USB و بلوتوث.
  • سیستم تهویه: دیجیتال دو منطقه‌ای.
  • سیستم صفحه نمایش: فوق‌العاده حساس لمسی ۸ اینچی.
  • سیستم روکش صندلی‌ها: پارچه ایمن و ضد لغزش.
  • سیستم بلندگو: ۶ عدد.
  • سیستم توزیع بار خارجی
  • سیستم ترمز ABS و EBD
  • سیستم کنترل پایداری (ESP)
  • هوشمند سازی
  • دمای مطلوب فضای خودرو
  • سیستم روکش داخلی خودرو
  • دیجیتال شارژر USB
  • تنظیم کمربند ایمنی
  • سیستم آچار و گونی
  • سیستم برق و پاور در ماشین
نمای داخلی j7

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصات شرکت بهمن موتور » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی