سپرده شرکت در مزایده سامانه کدال

مزایده سایپا در سامانه کدال

در جریان فعالیت‌های روز گذشته سامانه کدال، بعضی از شرکت‌های بورسی در ارتباط با رویدادهای مالی و تولیدی خود در این سامانه شفاف ‌‌‌‌سازی کردند. یکی از شرکت‌هایی که در این سامانه اقدام به ارائه برنامه‌های مالی خود کرد شرکت داروسازی تولید دارو بود. در این زمینه شرکت داروسازی تولید دارو اعلام کرد که نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزهای سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. در ادامه این مقاله از مجله هزاره به بررسی این سامانه و میزان سپرده شرکت در مزایده خواهیم پرداخت.

بر طبق این اطلاعیه در صورت وجود تغییرات با اهمیت در اطلاعاتی که توسط این گروه اعلام‌ شده است؛ موضوع از طریق سامانه کدال به سهامداران اطلاع ‌رسانی خواهد شد. علاوه بر این شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت (وصنعت) در یک اطلاعیه گروه «الف» از نتایج برگزاری مزایده خود خبر داده است. موضوع آن مزایده فروش ملک واقع در شهر کرمان در تاریخ بیستم فروردین بوده است. بنابراین اعلام در تاریخ ۱۳فروردین ۱۴۰۱ و با بازگشایی پاکات، شرکت پویش صنعت آریا در مزایده فروش شش دانگ یک‌ واحد آپارتمان مسکونی که برای این شرکت (موضوع مورد مزایده) بوده است؛ به مبلغ ۵۹ میلیارد و  ۷۰۰ میلیون ریال به ‌عنوان برنده اعلام شد . بر طبق این اطلاعیه ثمن معامله مبلغ ۷/ ۵۹  میلیارد ریال بوده که به صورت زیر توسط خریدار به فروشنده پرداخت خواهد شد:

الف) ۲۵‌درصد کل مبلغ معادل ۱۴هزار و ۹۲۵ میلیون ریال به صورت نقد هم زمان با انعقاد و امضای مبایعه ‌نامه حاضر

ب) ۲۵‌درصد کل مبلغ معادل ۱۴میلیارد  و  ۹۲۵ میلیون ریال به صورت نقد حداکثر تا تاریخ ۱۰/ ۰۳/ ۱۴۰۱  (پس از پرداخت این مبلغ ضمانت‌ نامه بانکی خریدار به‌عنوان سپرده شرکت در مزایده به مبلغ ۳ میلیارد ریال به ایشان بازگردانده خواهد شد.

ج) ۴۰‌ درصد مبلغ کل معادل ۲۳ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال حداکثر تا تاریخ ۱۰/ ۰۴/ ۱۴۰۱ و همزمان با تحویل مورد معامله به خریدار.

د) ۱۰‌درصد مبلغ کل معادل  ۵۹۷۰ میلیون ریال در تاریخ ۱۰/ ۰۶/ ۱۴۰۱ هم زمان با انتقال سند در دفتر اسناد رسمی تهران.

مزایده در سامانه کدال

شرکت‌های فعال در سامانه کدال

شرکت فروسیلیسیم خمین

در جریان این شفاف سازی، شرکت فروسیلیسیم خمین هم در یک اطلاعیه گروه «الف» از «دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰‌ درصد در نرخ فروش محصولات» خود خبر داده است. طبق این اطلاعیه  انجمن صنفی کارفرمایان صنایع فرو آلیاژ و هیات ‌مدیره شرکت مجوز افزایش نرخ فروسیلیسیم ۶۰-۱۰ (محصول اصلی) را از ۴۵‌ هزار و  ۲۲۰ تومان به ۵۲ هزار و  ۱۶۰ تومان برای هر کیلو صادر کرد. شرکت  فروسیلیسیم خمین  در سال گذشته از محل فروش همین محصول به میزان ۳۶۴ میلیارد تومان درآمد رسیده است. فروسیلیسیم ۶۰-۱۰  درواقع محصولی است که  ۸۶‌ درصد از کل درآمد عملیاتی این شرکت را شامل می‌شود.

سپرده شرکت در مزایده شرکت سایپا

شرکت سایپا هم در این سامانه کدال از برگزاری مزایده برای فروش ملک عظیمیه کرج خود خبر داده است. در ارتباط با این مزایده اعلام شده است: «آگهی مزایده مورخ  ۰۴/ ۰۲/ ۱۴۰۱ در روزنامه اطلاعات منتشر شده است. متقاضیان برای شرکت در مزایده باید معادل ۵‌ درصد از ثمن معامله (به مبلغ۴۰۰ میلیارد ریال) را به‌ عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب بانک ‌سپه شعبه قائم ‌مقام فراهانی واریز کرده و رسید آن را در داخل پاکت مربوط به واریز وجه به شرکت سایپا ارائه دهند.

شرکت تامین سرمایه امین

 شرکت تامین سرمایه امین هم  شرکت دیگری بود که در ارتباط با پذیرش تعهدات جدید اطلاع ‌‌‌رسانی کرده است. موضوع این تعهد جدید «پذیرش تعهد پذیره‌ نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره شرکت سرمایه‌ گذاری صندوق بازنشستگی کشوری» است. مبلغ آن ۸‌ هزار میلیارد ریال است. طبق این اطلاعیه سررسید این اوراق چهار ساله بوده و از تاریخ انتشار (۱۰/ ۰۲/ ۱۴۰۱) خواهد بود.

شرکت کاشی صدف سرام استقلال آباده

شرکت کاشی صدف سرام استقلال آباده شرکت دیگری بود که در ارتباط با «دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰‌ درصد در نرخ فروش محصولات» خود آگهی منتشر کرده بود.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مزایدات جدید هستید «مزایده های شرکت سایپا» را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

به این نوشته امتیاز دهید

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

مقابله با تبانی در مناقصه و مزایده

مقابله با تبانی در مناقصه و مزایده

مزایده و مناقصه از مصداق های بارز معاملات دولتی هستند که در انواع مختلفی انجام می شوند. در این فرایندها شیوه های مختلفی برای تبانی وجود دارد که از جمله آنها به حاضر نشدن در