با سریعترین خودرو جهان آشنا شوید!

سریعترین خودرو جهان

صنعت خودرو با گذشت زمان توانسته نوآوری و مهندسی ویژه ای را بر روی خودروها اعمال کند. امروزه سازندگان خودروها نه تنها در طراحی، مرزها را جابجا کرده اند، بلکه سرعت بالای خودروهای جدید نیز توانسته رکورد جدیدی را ثبت کند. در این مقاله با سریعترین خودرو جهان آشنا خواهیم شد. پس با مجله هزاره همراه باشید.

لیست سریعترین خودرو جهان با سرعت بالای ۴۰۰ کیلومتر در ساعت

خودروهای اسپرت جدیدی که این روزها در بازار حضور دارند می توانند بالای ۴۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت کنند و این سرعت دنیای خودرو را دگرگون کرده است. این خودروها به شرح زیر هستند:

پورشه ۹ff GT9  ( ۴۱۳.۶ کیلومتر بر ساعت )

این خودرو یکی از شناخته شده ترین خودروها نیست اما سریعترین آنها است. این خودرو به صورتی طراحی  شده است که می تواند تنها در در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۰-۶۲ مایل در ساعت برسد. اما بوگاتی ویرون این رکورد را درهم شکسته است. با این وجود، این خودرو تنها حدود ۷۰۰۰۰۰ دلار قیمت دارد که آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین سوپر خودروهای موجود تبدیل کرده است.

بوگاتی ویرون سوپر اسپرت Bugatti Veyron supersport ( ۴۳۰.۹ کیلومتر بر ساعت )

همیشه وقتی به یک خودروی سریع فکر می کنیم، بوگاتی به ذهنمان خطور می کند. این خودرو که طراحی فرانسوی دارد برای تعداد معدودی از افراد و با قیمت ۲.۵ میلیون دلار رزرو شده است. این ماشین فوق العاده گران یکی از سریعترین خودروهای جهان با حداکثر سرعت ۲۶۷.۸ مایل در ساعت (۴۳۰.۹ کیلومتر در ساعت) است.

هنسی ونوم جی‌تی Hennessey Venom GT ( ۴۳۵.۳ کیلومتر بر ساعت )

خودروی هنسی ونوم در فوریه ۲۰۱۴، به سرعت ۲۷۰.۴۹ مایل در ساعت (۴۳۵.۳ کیلومتر در ساعت) رسیده است. این خودرو به صورت غیررسمی رکورد جهانی سریعترین خودروی جهان را در آن زمان شکست. این خودرو به دلیل مشکلات سازمانی که دارد نمی تواند در هر دو جهت آزمایش شود و به همین دلیل هم رکورد آن غیر رسمی باقی مانده است. در حال حاضر این خودرو رکورد سریع ترین خودروی تولیدی جهان را در اختیار دارد و یک ماشین بسیار عالی است. هنسی ونوم دارای موتور V۸ توئین توربو است و قیمتی در حدود ۱.۲ میلیون دلار دارد. در دسامبر سال گذشته، سازنده بریتانیایی آن اعلام کرد که ۱۱ خودرو از ۲۹ خودروی پیشنهادی هنسی قبلا فروخته شده است.

کوئینگزگ آگرا Koenigsegg Agera ( ۴۳۹ کیلومتر بر ساعت )

سریعترین خودرو جهان، دارای یک طراحی سوئدی است که در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد. این ماشین از مواد بادوام و سبک وزن طراحی شده است و همین موضوع کمک می کند تا به حداکثر سرعت ۲۷۳ مایل در ساعت (۴۳۹.۳ کیلومتر در ساعت) برسد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مزایدات جدید هستید « مزایده های امروز » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

سریعترین خودرو جهان

با سریعترین خودرو جهان آشنا شوید!

صنعت خودرو با گذشت زمان توانسته نوآوری و مهندسی ویژه ای را بر روی خودروها اعمال کند. امروزه سازندگان خودروها نه تنها در طراحی، مرزها را جابجا کرده اند، بلکه سرعت بالای خودروهای جدید نیز