بررسی گوشی سامسونگ a25

بررسی گوشی سامسونگ a25

سامسونگ، یکی از برندهای مطرح و معتبر در صنعت تلفن همراه است. این برند محبوب و پرطرفدار محصولات متنوعی را در دسته‌ بندی گوشی ‌های اقتصادی و میان‌ رده روانه بازار نموده است. در حال حاضر، یکی از بهترین محصولاتی که سامسونگ ارائه می ‌دهد، گوشی Galaxy A25 است. برای این مدل گوشی از برند سامسونگ، امکانات بسیار خوبی در نظر گرفته شده است. این امکانات شامل؛ صفحه‌ نمایش سوپر آمولد، تراشه Exynos 1280، نرم ‌افزار جدید و به ‌روز، دوربین ‌های کارآمد، اسپیکر استریو و باتری با عمر طولانی می باشد. گوشی سامسونگ a25 به عنوان جانشین نسل قبلی خود (Galaxy A24) معرفی شده است، از نظر طراحی و امکانات به‌ روز و جدید، بسیار تازه و مدرن است. برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر با ما تا آخر مقاله از پایگاه ملی مناقصات هزاره همراه باشید.

مشخصات ظاهری گوشی سامسونگ Galaxy A25

 گوشی سامسونگ Galaxy A25 در اندازه های ۱۶۱×۷۶.۵×۸.۳ میلی ‌متر ساخته شده است. وزن این گوشی تقریبا ۱۹۷ گرم است. قاب پشتی گوشی با یک الگوی شطرنجی ریز طراحی شده است. گوشی سامسونگ A25 با گوشه‌ های گرد و خمیده و لبه ‌های تخت طراحی شده و ظاهری شیک و جذاب به آن بخشیده است. پنل جلویی این گوشی از جنس شیشه ساخته شده و دارای ظاهری شفاف است. پنل پشتی و فریم آن نیز از جنس پلاستیک ساخته شده ‌اند. در قسمت پشتی گوشی، یک سامانه دوربین سه‌گانه و فلش LED به صورت عمودی با کمی برآمدگی در بخش بالا و سمت چپ قاب پشتی قرار دارد.

صفحه نمایش گلکسی a25

سامسونگ a25 به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده است. این گوشی تصاویر را با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در معرض نمایش قرار می دهد. تراکم پیکسلی نمایشگر این مدل گوشی در هر اینج ۳۹۶ پیکسل است. در گوشی سامسونگ A25 امکان نمایش رنگ ‌ها به طور زنده و شفاف وجود دارد. همچنین با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت، در محیط ‌های گوناگون وضوح خوبی از خود نشان می‌ دهد.

عملکرد سخت افزاری Galaxy A25

گوشی سامسونگ Galaxy A25 دارای تراشه Exynos 1280 و فناوری لیتوگرافی ۵ نانومتری است. این چیپست برای گوشی‌ های میان‌ رده تعبیه شده و در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی شده است. با توجه به پردازنده مرکزی و گرافیکی قدرتمند خود، این گوشی موبایل می تواند به بهترین شکل کارهای روزمره و تا حدودی گیمینگ را انجام دهد.

پردازنده گوشی سامسونگ A25

 پردازنده مرکزی سامسونگ گلکسی A25 از ۸ هسته تشکیل شده است؛ ۲ هسته Cortex-A78 با سرعت ۲.۴ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز ارائه می ‌شود. همچنین، پردازنده گرافیکی Mali-G68 نیز جزو سخت ‌افزارهای اصلی و مهم این گوشی به حساب می آید.


مقاله پیشنهادی: بررسی گوشی اس ۲۴ اولترا

دوربین Samsung Galaxy A25

گوشی سامسونگ A25 مشابه دیگر گوشی ‌های سری A به یک سیستم دوربین سه‌گانه مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسل و جزئیات بالا، دامنه دینامیکی خوب و تعادل رنگ سفید عالی است. علاوه بر آن، دوربین فوق‌ عریض با سنسور ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکرو با سنسور ۲ مگاپیکسل نیز برای این مدل گوشی طراحی شده است. در هنگام ضبط ویدیو، دوربین پشتی می تواند ویدیوها را با کیفیت ۴K و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ثبت کند. همچنین، دوربین سلفیA25 این توانایی را دارد تا با حداکثر کیفیت ۱۰۸۰p و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ویدیو بگیرد. دوربین اصلی پشتی آن نیز از gyro-EIS یا لرزشگیر دیجیتالی پشتیبانی می‌ کند، اگرچه کیفیت آن نسبت به OIS (لرزشگیر اپتیکال) بهتر نیست، اما در این رده قیمتی به عنوان یک ویژگی مثبت به شمار می رود.

دوربین Galaxy A25

باتری سامسونگ a25

سامسونگ برای این مدل گوشی خود، یک باتری ۵۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی تعبیه نموده است. این گوشی با استفاده از کابل USB Type-C قابل شارژ است. به طور کلی، باتری A25 مشابه با مشخصات باتری A24 باست و از این لحاظ تفاوت چندانی میان این دو گوشی دیده نمی ‌شود. درصورتی که این گوشی ۱۰۰ درصد شارژ شود، عمر باتری آن برای ۴۴ ساعت مکالمه، ۳ ساعت بازی و ۶ ساعت مشاهده فیلم کافی است. سامسونگ a25 از شارژ سریع باتری ۲۵ واتی پشتیبانی نموده و در عرض ۸۰ دقیقه به طور کامل شارژ می ‌شود.

اسپیکر Galaxy A25

گوشی Somsung galaxy a25 به دلیل برخورداری از جک۵/۳ میلیمتری صدا، امکان استفاده از هندزفری و هدفون های سیمی رو در اختیار کاربران خود قرار می دهد. بنابراین برای تماس گرفتن یا موسیقی گوش دادن می توانید از هندزفری سیمی قدیمی خود استفاده کنید و از خرید هندزفری های بلوتوثی صرف نظر نمایید. علاوه بر آن، گوشی A25 دارای اسپیکر استریو است که بلندی مناسب ولی کیفیت صدای معمولی دارد.

رم و حافظه موبایل سامسونگ A25

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A25 در ۴ نسخه با ظرفیت ‌های مختلف حافظه داخلی و RAM به بازار ارائه شده است. این نسخه ‌ها شامل ۱۲۸/۶ گیگابایت، ۱۲۸/۸ گیگابایت، ۲۵۶/۶ گیگابایت و ۲۵۶/۸ گیگابایت می ‌باشند. این مدل گوشی از کارت حافظه جانبی microSDXC نیز پشتیبانی می‌کند.

سیستم عامل گلکسی a25

موبایل سامسونگ a25 به صورت پیش ‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۴ ارائه شده است و از رابط کاربری جدید و به‌ روز One UI 6 استفاده می‌ کند.

نقاط قوت و ضعف سامسونگ گلکسی A25

در جدول زیر نقاط قوت و ضعف سامسونگ a25 ارائه شده است:

نقاط قوتنقاط ضعف
باطری قدرتمندعملکرد ضعیف دوربین ماکرو
صفحه نمایشگر با کیفیتعملکرد ضعیف لرزشگیر OIS در زمان فیلم برداری
قیمت مناسبداغ کردن در زمان اجرای بازی های سنگین

قیمت و معرفی Somsung galaxy a25 128gb

گوشی گلکسی A25 سامسونگ یک محصول میان‌ رده و اقتصادی که در رنگ ‌های مختلف سیاه، آبی و زرد قابل خریداری است. قیمت نسخه ‌های مختلف این گوشی با توجه به ظرفیت حافظه داخلی و رم متفاوت است. در حال حاضر قیمت گوشی سامسونگ galaxy a25 128gb در بازار جهانی حدود ۲۲۴ دلار و به تومان معادل ۹۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان معامله می شود.


مقاله پیشنهادی: معرفی گوشی نوکیا مجیک مکس

جمع بندی

 سامسونگ A25 با طراحی خیره‌کننده، صفحه نمایش با کیفیت بالا، عملکرد قدرتمند و دوربین حرفه‌ای یک گوشی هوشمند خارق العاده ای است که تجربه بی ‌نظیری را برای کاربران خود فراهم می‌کند. Samsung Galaxy A25 یک گزینه ایده آل برای آن دسته از افرادی است که به دنبال تلفن همراه با عملکرد بالا و قابلیت‌ های روزمره هستند.

پیشنهاد مطالعه : اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های تجهیزات مخابرات  » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

به این نوشته امتیاز دهید

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی