بررسی گوشی اس ۲۴ اولترا

بررسی گوشی اس ۲۴ اولترا

گوشی اس ۲۴ اولترا، به عنوان برترین و جدید ترین گوشی سامسونگ است که با آپشن های خوبی نسبت به قبل از راه رسیده تا کار را برای رقبایی نظیر؛ آیفون ۱۵ پرو مکس، شیائومی ۱۴ پرو یا پیکسل ۸ پرو سخت و نفس گیر نماید. چنانچه به خرید گوشی فکر می کنید و گزینه ‌ای که مد نظر دارید اس ۲۴ اولترا است، با ما در این مقاله از سامانه مناقصه و مزایده هزاره همراه باشید تا در ادامه به معرفی گوشی سامسونگ s24 ultra بپردازیم.

طراحی گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا

برند سامسونگ این دفعه از یک فریم تیتانیومی در طراحی پرچمدار خود استفاده نموده است تا در بازی رقابت با آیفون ‌های اپل جا نماند. متریال استفاده شده برای ساخت این قسمت از پوشش مات برخوردار است که به افزایش جذابیت ظاهری گوشی کمک قابل توجهی می کند. ضخامت گوشی تقریبا ۰.۳ میلی‌ متر نسبت به گلکسی اس ۲۳ اولترا کاهش یافته و به ۸.۶ میلی‌ متر رسیده است. همچنین وزن گوشی ۲ گرم کاهش یافته است که این موضوع باعث می ‌شود گوشی خوش ‌دست تر باشد. قاب پشتی گوشی از شیشه گوریلا گلس ساخته شده است. یکی از مزایای عالی که با خرید گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا به دست می ‌آورید، پشتیبانی از استاندارد IP68 است. این استاندارد مشخص می کند که پرچمدار سامسونگ تا ۳۰ دقیقه قادر است در عمق ۱.۵ متری آب دوام بیاورد. به طور کلی Galaxy S24 Ultra به لحاظ طراحی و کیفیت ساخت، یکی از بهترین گزینه ‌های موجود در بازار است.

بررسی نمایشگر سامسونگ اس ۲۴ اولترا

سامسونگ در مدل اس ۲۴ اولترا نیز از نمایشگری مشابه با قطر ۶.۸ اینچی و پنل Dynamic AMOLED 2x استفاده نموده است. این ترکیب، بهترین فناوری سامسونگ در زمینه صفحه نمایش به شمار می رود که نظر هر کاربری را به طور کامل جلب خواهد کرد. سامسونگ این بار حداکثر روشنایی این نمایشگر را از ۱۷۵۰ به ۲۶۰۰ نیت افزایش داده است. همچنین رزولوشن نمایشگر با کمی افزایش به ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسل رسیده است و سایر فناوری ‌ها مانند نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و +HDR10 در این پنل نیز پشتیبانی می ‌شود. برای محافظت از نمایشگر از جدیدترین شیشه ساخت شرکت کورنینگ یعنی گوریلا گلس آرمور استفاده شده است که مقاومت بالاتری را ارائه می‌ دهد.

Galaxy S24 Ultra

رنگ ‌ها در نمایشگر S24 Ultra درخشان و البته مقداری تقویت‌ شده به نظر می ‌رسند که می توانید حالت طبیعی یا Basic را انتخاب نمایید. همچنین، این نمایشگر قابلیت فیلتر کردن نور آبی در بازه‌ های زمانی مختلف از روز را ارائه می ‌دهد. حسگر اثر انگشت اولترا سونیک که در زیر نمایشگر تعبیه شده است، عملکرد بسیار سریع و دقیقی دارد. در کل، نمایشگر گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا تقریبا بالاترین سطح تجربه بصری را در بین تمام گوشی ‌های موجود در بازار ارائه می‌ دهد.

بررسی عملکرد پردازشی Galaxy S24 Ultra

گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا از چیپست جدید و قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار است. این چیپست نیز به سفارش سامسونگ تا حدودی نسبت به حالت استاندارد تقویت شده است تا عملکرد بهتری را از خود ارائه دهد. اسنپدراگون ۸ نسل ۳ از نظر قدرت پردازشی فوق ‌العاده است و کمک می کند تا این گوشی به خوبی توانمندی ‌های هوش مصنوعی مانند تشخیص تصاویر و ترجمه‌ زنده را نشان دهد. گوشی در استفاده روزانه کاملا روان و سریع عمل می کند و هنگام ویرایش تصاویر با ویرایشگر هوش مصنوعی تجربه لذت ‌بخشی را برای کاربر فراهم می کند. اس ۲۴ اولترا سامسونگ، تجربه بسیار جذاب و شیرینی را برای گیمرها به ارمغان می ‌آورد. در مجموع، عملکرد پردازشی گلکسی اس ۲۴ اولترا از هر لحاظ عالی است و اگرچه با افزایش زمان بازی کردن شروع به گرم شدن می کند اما تمام بازی ‌های موجود را با بالاترین تنظیمات و نرخ فریم بالا اجرا می کند.

‌‌
مقاله پیشنهادی: بررسی کامل گوشی محبوب Samsung Galaxy A14
‌‌

دوربین S24 Ultra سامسونگ

دوربین اصلی اس ۲۴ اولترا با حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی در این گوشی در کنار یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین زوم، یکی با حسگر ۱۰ مگاپیکسلی و لنز تله‌ فوتو با زوم ۳ برابر و دیگری دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابر قرار گرفته است. سامسونگ در این گوشی از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با وضوح بالا و عملکرد بهتر استفاده کرده است که به لطف بهره‌ گیری از الگوریتم ‌های پیشرفته هوش مصنوعی، دارای عملکرد بهتری نسبت به نسل قبل می باشد.

 تصاویر دوربین اصلی چه در نور روز و چه در شب جزو بهترین‌ های بازار محسوب می‌ شود. دوربین ‌های دیگر گوشی نیز از نظر نوردهی و محدوده دینامیکی عملکرد بسیار خوبی را ارائه می ‌دهند. تصاویر گرفته شده با دوربین ‌های زوم با افزایش بزرگ ‌نمایی، افزایش نوردهی و رنگ ‌ها مواجه می ‌شود. اما به طور کلی کیفیت بسیار خوبی را به نمایش می‌ گذارند و کاملا قابل استفاده هستند. دوربین سلفی این گوشی از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و لنز واید ۲۶ میلی ‌متری برخوردار است که در مقایسه با Galaxy S23 Ultra تغییر خاصی را نشان نمی ‌دهد. به طور کلی، گلکسی اس ۲۴ اولترا از نظر عکاسی تجربه بسیار خوبی را به کاربر ارائه می‌ دهد و با تقویت قابلیت ‌های هوش مصنوعی و بهینه‌ سازی ‌های اعمال شده، این تجربه نسبت به گلکسی اس ۲۳ اولترا نیز بهتر است.

 s24 ultra

در بخش فیلم ‌برداری، گلکسی اس ۲۴ اولترا سه دوربین با لرزشگیر اپتیکال را در دسترس کاربر قرار می‌ دهد. این گوشی قابلیت فیلم ‌برداری با حداکثر رزولوشن ۸K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را ارائه می ‌دهد. همچنین امکان فیلم ‌برداری ۴K با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه و فیلمبرداری صحنه آهسته ۲۴۰ فریم بر ثانیه‌ای در وضوح ۱۰۸۰p میسر است. دوربین سلفی نیز قابلیت فیلم ‌برداری ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را در دسترس قرار می‌ دهد. در مجموع عملکرد سیستم دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا در سطح عالی ارزیابی می ‌شود و مطمئنا یکی از بهترین تجربه ‌هایی است که می‌ توانید با یک گوشی اندرویدی به دست آورید.

شارژدهی باتری گلکسی اس ۲۴ اولترا

 سامسونگ به یک باتری ۵۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی مجهز است که بر روی کاغذ کاملا مشابه با اس ۲۳ اولترا به نظر می ‌رسد. از نظر میزان شارژ دهی نیز این باتری مشابه با نسل قبلی خود عمل می کند و اگرچه با استفاده متوسط نمی ‌تواند تا دو روز شارژدهی داشته باشد اما به راحتی یک روز یا یک روز و نیم دوام می ‌آورد.


مقاله پیشنهادی: معرفی گوشی نوکیا مجیک مکس

قیمت s24 ultra

قیمت گوشی اس ۲۴ اولترا در بازارهای جهانی حدود ۱۳۰۰ دلار مشخص شده است. با توجه به اینکه نسخه اولترا همواره بهترین مشخصات را در بین محصولات این برند عرضه می‌کند، طبیعتاً قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدل‌ های این سری مانند نسخه پلاس و معمولی دارد. به طور کلی قیمت گوشی سامسونگ نسبت به برندهای چینی بالاتر است، اما این کمپانی گوشی ‌های خود را به گونه ‌ای تولید می کند تا در نبرد با برندهای دیگر سربلند بیرون آیند.

جمع‌بندی

 گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ یک گوشی بسیار خوب با سخت ‌افزاری قدرتمند، دوربین خوب و باتری قابل اعتماد است. علاوه بر این، سامسونگ اکنون وعده پشتیبانی ۷ ساله از پرچمداران خود را می ‌دهد که عالی است.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مزایدات جدید هستید « مزایدات خطوط تلفن ثابت و همراه » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

تاسیس «سندباکس» وزارت ارتباطات به اکوسیستم نوآوری کشور کمک خواهد کرد

تاسیس «سندباکس» وزارت ارتباطات به اکوسیستم نوآوری کشور کمک خواهد کرد

«محمد خوانساری» در نشست خبری فراخوان محیط آزمون تنظیم‌گری (سندباکس) ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در سال ۹۸ مصوبه‌ای توسط سازمان تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی به عنوان نظام مدیریت یکپارچه منتشر شد. از