فروشگاه آنلاین هزاره، طرحی نو در ارائه خدمات ما

فروشگاه آنلاین هزاره

فروشگاه آنلاین هزاره

پایگاه اطلاع رسانی مناقصات، مزایدات و استعلام‌ها ی کشور که توسط شرکت ارتباط گستران هزاره و در حدود ۲۰ سال پیش راه‌اندازی شد، کماکان یکی از معتبرترین مراجع اطلاع رسانی معاملات رسمی در ایران است. منابع خبری این پایگاه که بالغ بر ۱۲۰۰۰ وب سایت و بیش از ۸۰۰ نشریه محلی و سراسری هستند، امکان ارائه بهترین سطح خدمات اطلاع رسانی را به بنگاه‌های اقتصادی و فعالان حوزه‌های مختلف کسب و کار کشور ایجاد نموده است. با توجه به ارائه خدمات مختلف به حدود ۲۲هزار مشترک در سال ۱۳۹۸ و با درنظر گرفتن وجود پایگاه ملی مناقصات و سایت ستاد ایران بعنوان دو مرجع دولتی در این زمینه، نیاز مبرم ساختار اقتصادی کشور به سامانه ای پویا و نوآور ، با هدف اطلاع رسانی تخصصی فرصت‌های تجاری و کسب و کار، کاملاً واضح است.

فروشگاه آنلاین هزاره با هدف ارائه خدمات جدید ایجاد شده است . طی سال‌های اخیر و با حمایت قطعی و تاثیرگذار مشتریان گرانقدرمان، توانسته ایم در کنار توسعه ساختار فنی و زیربنایی سرویس‌های آنلاین، خدمات جدیدی را هم ارائه کنیم؛ آرشیو تخصصی و طبقه بندی شده مزایدات املاک بر اساس کاربری، سرویس اطلاع رسانی مناقصات بین المللی هزاره با پوشش ۲۳ کشور دارای ارتباطات تجاری و سیاسی با ایران و سامانه برگزاری استعلام آنلاین آسام ۳۶۵ خدمات جدیدی هستند که برای مشتریان هزاره و در ماه‌های اخیر ارائه شده اند. سرویس اطلاع رسانی مناقصات بین الملل هزاره، بدون وجود مشابه داخلی و یا حتی خارجی، یکی از چالش‌های اخیر هزاره بوده که نهایتاً ، از آذرماه ۱۳۹۷ به مشتریان مجموعه ارائه شده است.

پایگاه اطلاع رسانی مناقصات،مزایدات و استعلام ها

اکنون نیز با درک صحیح و واقع بینانه از شرایط اقتصادی موجود در عرصه تجارت و کسب و کار کشور، فروشگاه آنلاین هزاره را برای ارائه خدمات جدید و منحصربفرد در حوزه‌های مختلف کسب و کار راه اندازی کرده ایم. خدماتی که در حال حاضر در فروشگاه آنلاین هزاره ارائه می‌شوند بشرح زیر هستند:

  • بسته‌های اطلاع رسانی تخصصی مناقصات، مزایدات و استعلام‌ها که بصورت ویژه و برای اهدافی مشخص طراحی گردیده اند، ضمن اینکه امکان ایجاد انطباق با نیازمندی‌های تمامی حوزه‌های کسب و کار را نیز دارا هستند. این بسته‌ها به تفکیک زمینه‌های فعالیت، صنایع، بازارهای دارای رونق و در دو بخش داخلی و بین المللی قابل ارائه هستند. ـ بسته‌های ویژه و طراحی شده برای کسب و کارهای مختلف با هدف ارائه خدمات اطلاع رسانی به بنگاه‌های اقتصادی و همزمان، معرفی آنها به مشتریان جدید در راستای توسعه بازار و آشنایی با مشتریان جدید بعنوان یک سرویس کاملاً منحصربفرد
  • سرویس برگزاری استعلام بها بصورت آنلاین ـ سامانه آسام ۳۶۵
  • بسته‌های تبلیغاتی تخصصی با هدف معرفی کالا، خدمات و امکانات مشتریان در حوزه پلتفرم هزاره

برای طراحی فروشگاه آنلاین هزاره، ارائه ارزش‌ها و مزایای منحصربفرد زیر مدنظر ما بوده است:

  • طراحی و معرفی کاربردی ترین بسته‌های سرویس اطلاع رسانی بر اساس نیاز و استقبال مشتریان
  • کاهش زمان و هزینه‌های مربوط به جستجو، خرید و فعال سازی سرویس‌های موردنیاز مشتریان
  • پویایی سرویس‌ها و بسته‌ها بر اساس رَوند و گرایش بازارهای داخلی
  • درنظر گرفتن هزینه‌ها و تخفیف بر اساس میزان استقبال مشتریان و ارزش واقعی خدمات
  • حذف تاثیرات منفی تبلیغات انبوه و کاهش هزینه های تبلیغات بعلت استفاده از دیتابیس هزاره
  • بسته‌های ویژه با دو کاربرد همزمان (اطلاع رسانی مناقصات، مزایدات و استعلام بها و معرفی هدفمند کالا و خدمات مشتریان به بازارهای جدید)

فروشگاه آنلاین هزاره، بخشی از پلتفرم جامع و فراگیر شرکت ارتباط گستران هزاره است که در راستای ارائه بهترین خدمات مقدور به بنگاه‌های اقتصادی فعال کشور طراحی گردیده است. همانند بیست سال گذشته، در کنار شما خواهیم بود و اعتقاد داریم پاسخی در خور ارزش و شایستگی مشتریان ما، صرفاً با تلاش بی وقفه و مجدّانه و تکیه بر دانش و مهارت و اصول اخلاقی قابل ارائه خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال آگهی های جدید مناقصه هستید «آگهی‌های مناقصات به تفکیک دسته بندی» را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی