گران قیمت ترین ماشین دنیا در سال 2022

گران قیمت ترین ماشین دنیا در سال 2022

اگر شما هم از طرفداران خودروهای لوکس و خاص باشید باید بدانید که همه ساله لیستی از لوکس ترین و گران قیمت ترین خودروها منتشر می شود که در میان آنها گران قیمت ترین ماشین دنیا نیز معرفی می شود. پس در ادامه با سایت مناقصات و مزایدات کشور همراه شوید تا لیستی از خودروهای لوکس و گران ترین آنها را به شما معرفی کنیم.

لیست گران قیمت ترین ماشین جهان

در رده بندی جدیدی که اخیرا از گران قیمت ترین خودروهای دنیا انجام شده است، اسامی برندهای معروفی به چشم می خورد. که به ترتیب زیر بیشترین تا کمترین قیمت را دارند.

  • بوگاتی لا وواتور نوآر ، قیمت: ۱۸.۷ میلیون دلار (گران قیمت ترین ماشین دنیا)

در بخشی از برنامه های بوگاتی این است که هر سال دو خودرو را به صورت سفارشی می سازد و در حال حاضر تنها یک ماشین ساخته شده که بسیار نیز جذاب است. حداکثر سرعت این مدل بوگاتی ۴۲۰ کیلومتر در ساعت بوده و  پوسته این خودرو از جنس کربن فایبر است. موتور ۸ لیتری ۱۶ واتی با چهار توربو دارد و قدرت آن هم ۱۵۰۰ اسب بخار است و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن در ۲٫۴ ثانیه به دست می‌آید.

این خودرو در سال ۲۰۱۹ عنوان گران ‌قیمت ‌ترین خودروی جهان را به خود اختصاص داد. هنوز هم با گذشت ۳ سال گران‌قیمت ‌ترین خودروی جهان به شمار می رود.  هیچ‌ کس تا به امروز نتوانسته است آن را از جایگاه گران قیمت ترین ماشین دنیا کنار بزند.

گران قیمت ترین ماشین دنیا بوگاتی لا وواتور نوآر
  •  پاگانی زوندا اچ پی بارچتا،  قیمت: ۱۷  میلیون دلار

پس از گران قیمت ترین ماشین دنیا در سال ۲۰۲۲، پارچتا خودرویی است که ظاهری خاص دارد. چرخ های عقب این ماشین با مقداری فیبر کربن پوشانده شده و خودرویی بدون سقف است. اوج قدرت و سرعت بارچتا ۷۸۹ اسب بخار بوده و ۳۵۵ کیلومتر در ساعت است. این سریع ترین و با قدرت ترین مدل زوندایی است که تا به امروز تولید شده است.

گرانترین ماشین دنیا پاگانی
  • رولز رویس سوپتیل، قیمت: ۱۳  میلیون دلار

این خودرو یک خودرو شگفت انگیز دست ساز بوده و در سال ۲۰۱۳ برای یک متخصص فوق العاده قایق بادبانی و هواپیما سفارش داده شده است.

گرانترین ماشین دنیا رولز رویس
  • بوگاتی چنتو دیه چی، قیمت: ۹ میلیون دلار

این خودرو یک موتور ۸۰۰۰ سی سی چهار توربو شارژ W16 با قدرت ۱۵۷۸ اسب بخار دارد. تولید این خودرو تنها محدود به ۱۰ دستگاه شده است.

گران قیمت ترین ماشین دنیا بوگاتی چنتو
  • مرسدس بنز مایباخ اکسلرو، قیمت: ۸  میلیون دلار

مایباخ بر خلاف ظاهر عجیب و غریبی که دارد؛ یک خودروی اسپرت چهار نفره است که مجهز به موتور V12 توئین توربو است. اکسلرو در یکی از موزیک ویدیوهای Jay-Z حضور داشت و طبق گزارشTop Gear توسط خواننده رپ Birdman خریداری شد. حداکثر سرعت این خودروی بی نظیر هم ۳۴۲ کیلومتر در ساعت است.

گران قیمت ترین ماشین دنیا بنز مایباخ
  • بوگاتی دیوو، قیمت: ۵.۸ میلیون دلار

بوگاتی دیوو یک خودروی اسپرت موتور وسط است که توسعه آن با رویکرد پیست بوده است. نام گذاری این خودرو به افتخار راننده اتومبیل رانی فرانسوی آلبرت دیوو که دو بار در دهه ۱۹۲۰ برای بوگاتی در مسابقه تارگا فلوریو برنده شده است انجام شده است. تولید این خودرو تنها محدود به ۴۰ دستگاه شده است و حداکثر سرعت آن معادل ۳۷۹ کیلومتر بر ساعت است.

گرانترین ماشین جهان بوگاتی دیوو
  • پاگانی هوایرا ایمولا، قیمت: ۵.۴  میلیون دلار

تولید این خودرو محدود به ۵ مورد شده است و موتور ۶.۰ لیتری V12 توئین توربو که توسط مرسدس AMG به طور خاص برای پاگانی ساخته شده است، در حال حاضر ۸۲۷ اسب بخار قدرت و ۸۱۱ پوند فوت تولید می کند که ایمولا را قدرتمندتر از هوایرا بی سی کرده است.

گرانترین ماشین جهان پاگانی هوایرا
  • کونیگزگ سی سی ایکس آر ترویتا، قیمت: ۴.۸ میلیون دلار

CCXR Trevita  در نظر داشت که از این خودرو به دلیل هزینه های بالایی که داشت تنها سه دستگاه تولید کند؛ اما تصمیم گرفت با منحصر به فردتر کردن این خودرو، آن را به دو عدد محدود کند. این خودروی خاص دارای روکش فیبر کربنی الماسی، بال عقب دو کربنه منحصر به فرد، سیستم اگزوز اینکونل، ترمزهای سرامیکی کربنی با ABS و سیستم نظارت بر لاستیک است. حداکثر سرعت این خودرو هم ۴۰۸ کیلومتر بر ساعت است.

گرانترین ماشین دنیا CCXR Trevita 
  • لامبورگینی وننو رودستر، قیمت: ۴.۵  میلیون دلار

Veneno به زبان اسپانیایی به معنای زهر است و احتمالا این خودرو هم حضور مرگباری داشته است. این خودرو به مناسبت جشن پنجاهمین سالگرد لامبورگینی ساخته شده است. بهتر است بدانید که این خودرو می تواند در عرض ۲.۹ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد.

وننو رودستر
  • بوگاتی شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰+، قیمت: ۴ میلیون دلار

تولید این خودرو نیز تنها محدود به ۳۰ مورد است. بوگاتی اولین سازنده ای بود که از مرز ۴۸۲ کیلومتر در ساعت در پیست آلمان عبور کرد. اما خودرویی که رکورد آن را شکست این نسخه ارتقا یافته بوگاتی شیرون بود و به سرعت ۴۸۹ کیلومتر در ساعت رسید. در این خودرو از موتور ۸ لیتری W16 چهار توربو با قدرت ۱۵۷۸ اسب بخار استفاده شده است.

گرانترین ماشین دنیا بوگاتی شیرون سوپر اسپرت 300+

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مزایدات جدید هستید « مزایده خودروهای سواری » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۱.۳/۵ - (۱۲۸۶ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

ممنوعیت خودروهای بنزینی در چند کشور

ممنوعیت خودروهای بنزینی در چند کشور

هفته گذشته اتحادیه اروپا قانونی را تصویب کرد که طی آن فروش خودروهای موتور احتراق داخلی در کشورهای عضو این بلوک را از سال ۲۰۳۵ ممنوع خواهد کرد. با خبر ممنوعیت خودروهای بنزینی در ادامه