آخرین شرایط ثبت نام سایپا + قیمت محصولات

شرایط ثبت نام سایپا + قیمت محصولات

گروه خودروسازی سایپا مانند دیگر گروه‌ های خودروسازی کشور بر اساس یک برنامه از پیش تعیین شده، قرعه کشی چندین محصول از این شرکت را برگزار و بخشی از نیاز بازار را به صورت پیش فروش عرضه می کند. قبل از این، ثبت نام سایپا و انجام قرعه کشی آن، بر عهده سامانه یکپارچه فروش خودرو بود اما هم اکنون شرکت خودروسازی سایپا به صورت مستقیم اقدام به فروش محصولات خود می کند. هر زمان که اطلاعیه مربوط به پیش ‌فروش منتشر می شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌ رسانی می ‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن برای خرید خودرو خود تصمیم بگیرند.

بر اساس این اطلاع رسانی ها افراد می توانند با اطلاع کسب کردن از قیمت روز محصولات سایپا و در نظر گرفتن بودجه مورد نظر خود برای خرید خودرو اقدام کنند. در ادامه به بررسی بیشتر شرایط ثبت نام سایپا و مزایدات این مجموعه می پردازیم. پس با مجله هزاره همراه ما باشید.

شرایط ثبت نام سایپا

در سال ۱۴۰۱ و پس از دستور وزارت صمت برای فروش محصولات تمامی خودرو سازان در چارچوب سامانه مشترک تخصیص خودرو، شرکت سایپا هم فروش و عرضه محصولات خود را در قالب این سامانه به آدرس https://saipa.iranecar.com/  انجام می ‌دهد. اخیرا نیز شرکت سایپا اعلام کرده است که نهایت تلاش خود را برای از بین بردن قرعه کشی محصولات خود انجام می دهد تا بتواند بدون قرعه کشی و در قالب طرح های فروش و پیش فروش مختلف نیاز خریداران داخلی را پاسخ بدهد.

بر این اساس، شرایط پیش فروش و فورش نقدی محصولات سایپا، برای مهر ۱۴۰۱ اعلام شده است. در این شرایط فروش، فروش به صورت قرعه کشی حذف شده است. در شرایط فروش فوری سایپا خودروهای شاهین G، پراید وانت ۱۵۱، کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R اتوماتیک و کوییک R معمولی عرضه شده است که  زمان تحویل این محصولات بین ۳۰ الی ۹۰ روز کاری است. شرایط ثبت نام سایپا، برای دو خودرو شاهین و پراید ۱۵۱ بدون محدودیت و صرفا داشتن گواهینامه و برای سایر خودروها محدودیت خرید از خودروسازان طی ۱۸ ماه گذشته و داشتن گواهینامه لازم است.

اما در طرح پیش فروش مهرماه سایپا خودروهایی مانند شاهین، سایناs، کوییکs، کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک معمولی، کوییک R، کوییک r اتوماتیک و پراید وانت ۱۵۱ عرضه شده است. زمان تحویل این محصولات از دی ماه ۱۴۰۱ تا  تیر ماه ۱۴۰۲ تعیین شده است. در این طرح از شرکت خودروسازی سایپا، قیمت خودروها قطعی نیست و در زمان تحویل خودرو تعیین خواهد شد.کلیه طرح های پیش فروش این شرکت بدون محدودیت است و صرفا داشتن گواهی ‌نامه لازم است.

مزایدات سایپا

شرکت خودروسازی سایپا نیز همانند دیگر شرکت ها اقدام به برگزاری انواع مناقصات و مزایدات می کند. در مناقصه شرکتی برنده این فرایند خواهد بود که بتواند شرایط لازم شرکت برگزار کننده مناقصه را داشته و قیمتی مناسب تر از دیگر رقبا پیشنهاد بدهد. اما در مزایدات شخص حقیقی یا حقوقی ای برنده خواهد بود که بتواند قیمتی بالاتر را برای خرید پیشنهاد بدهد. مزایدات سایپا عمدتا در حوزه هایی مانند مزایده اقلام ضایعاتی، مزایده واگذاری شرکت، مزایده خودرو و غیره اجرایی می شوند.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های شرکت سایپا » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

به این نوشته امتیاز دهید

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

اهمیت کشاورزی مدرن در ایران

اهمیت کشاورزی مدرن در ایران

کشاورزی مدرن یک راهکار نقش آفرین در عرصه کشاورزی می باشد که منجر به خلق نوآوری در تکنیک های کشاورزی می شود و در کنار آن به افزایش میزان بازدهی نیز کمک قابل توجهی می