داروی ویزی پک چیست و استعلام های آن

داروی ویال ویزی پک چیست و استعلام های آن به چه صورت است؟

این روزها داروهای بسیاری برای انواع عکس برداری از اعضای داخلی بدن استفاده می شود که یکی از آنها ویزی پک است. این دارو برای آنژیوکاردیوگرافی (ارزیابی شریان های کرونر و بطن چپ)، آنژیوگرافی، آئورتوگرافی (برای ارزیابی آئورت)، آرتریوگرافی (برای ارزیابی عروق محیطی، انشعاب عروق بزرگ احشائی، ضایعات شریانی مغزی)، ونوگرافی (ارزیابی سیستم وریدی محیطی) به کار می رود. این دارو همچنین برای اوروگرافی دفعی (ارزیابی فعالیت کلیه)، مقطع نگاری کامپیوتری و مغز و بدن نیز کاربرد دارد.

ویزی پک با ايجاد تيرگی در مسير داخل عروقی، ناشی از تجويز داخل عروقی دارو، ساختارهاي داخلي توسط راديوگرافی را نشان می دهد. مانند ساير مواد حاجب يددار، ميزان كنتراست بسته به مقدار يد، دوز مصرفی، ميزان پيک پلاسمایی يد بلافاصله بعد از تزريق سريع داخل عروقی افزايش پیدا می کند. در ادامه این مقاله با معرفی بیشتر این داروی تزریقی همراه مجله هزاره باشید.

مقدار مصرف ویزی پک

این دارو باید در دمای اتاق و در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری شود. میزان مصرف این دارو نیز در حالت کلی به شرح زیر است که باید زیر نظر پزشک و با نسخه پزشک صورت بگیرد.

بزرگسالان:

داخل شرياني، محلول تزريقي ۲۷۰mg/ml براي آنژيوگرافي ديجيتال داخل شرياني استفاده مي ‌شود.

محلول تزريقي ۳۲۰mg/ml براي آنژيوگرافي (بطن چپ و آرتريوگرافي كرونر)، آرتريوگرافي محيطي، آرتريوگرافي احشائي و آرتريوگرافي مغزي استفاده می شود.

داخل وريدی:

محلول تزريقی ۲۷۰mg/ml براي تصويربرداری (CECT (Contrast Enhonced Computed Tomography از سر و بدن، اوروگرافی و ونوگرافی محيطی به كار می رود.

محلول تزريقی ۳۲۰mg/ml براي تصويربرداري CEC از سر و بدن، اوروگرافی به كار می رود.

حداكثر دوز توصيه شده ۸۰g  است و غلظت و دوز تجويزی براساس محل تزريق و نوع مطالعه متفاوت است كه بايد به برچسب فرآورده مراجعه نمود.

استعلام بها خدمات پزشکی

استعلام بهای ویزی پک

استعلام بها که با عنوان استعلام قیمت نیز شناخته می شود، به معنی اقدام خریدار به دریافت قیمت از چند فروشنده و یا تامین کننده  مختلف با هدف انتخاب بهترین قیمت و یا مناسب ترین شرایط برای خرید کالا و یا دریافت خدمات است. در این حالت مسئول خرید از حداقل ۳ فروشنده مختلف قیمت آن کالاها را استعلام می کند و در آخر پس از بررسی فروشنده بهترین قیمت پیشنهادی را برای همکاری انتخاب می کند. در این زمینه یک فرم استعلام بها وجود دارد که اطلاعات کالا یا خدمات در آن درج می شود. این فرم بر اساس نیاز هر سازمانی متفاوت خواهد بود و قیمت نیز در آن درج می شود. انواع استعلام بها در زمینه های مختلف را می توانید در پایگاه مناقصات هزاره مشاهده کنید.

در ارتباط با داروی ویال ویزی پک نیز خریدار این دارو که می تواند بیمارستان، داروخانه، دانشگاه های علوم پزشکی و… باشد استعلام ویال ویزی پک در تعداد و حجم مدنظر خود را اعلام کرده و از تامین کننده با بهترین قیمت پیشنهادی خرید خود را انجام می دهد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های خدمات دارویی » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی