قیمت آپارتمان نوساز در مرکز تهران

قیمت آپارتمان نوساز

مرکز شهر تهران یکی از مناطقی است که دسترسی خوبی به امکانات‌رفاهی مانند مترو، خط BRT، مراکز خرید متنوع، بیمارستان و غیره را دارد و به همین دلیل هم مورد توجه بسیاری از خریداران در پایتخت کشور است. اما قیمت آپارتمان نوساز در مرکز تهران چند است؟ در ادامه این خبر با مجله هزاره همراه شوید.

بودجه خرید آپارتمان نوساز در مرکز شهر

بسیاری از افراد برای خرید خانه تنها به سراغ آپارتمان نوساز می روند. زیرا دردسر خرید این خانه ها کمتر بوده و کمتر دچار مشکلات هستند. از سوی دیگر خرید آپارتمان نوساز این امکان را برای خریداران فراهم می کند که بتوانند از وام مسکن هم استفاده کنند.

 اگر شما هم قصد خرید آپارتمان نوساز در محله ای مانند میدان ولیعصر را دارید؛ باید بدانید که در محدوده میدان ولیعصر، یک واحد  ۸۳ متری با ۱ اتاق خواب را با بودجه ‌ای بالغ ‌بر ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می توانید خریداری کنید.

در محدوده میدان انقلاب نیز می توانید یک آپارتمان ۳۰۰ متری ۴ خوابه نوساز را با حدود ۱۶ میلیارد تومان خریداری کنید.

یک واحد  آپارتمان ۱۴۱ متری در محله فاطمی با ۳ اتاق خواب، با توجه به نوساز بودن این واحد، در روز های گذشته معادل ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت ‌گذاری شده است.

آپارتمان نوساز

اگر شما بخواهید در محدوده بلوار کشاورز، سرمایه گذاری کنید می توانید با سرمایه ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان یک واحد نوساز را با متراژ ۱۱۵ متر و ۳ اتاق خواب خریداری کنید.

در محله سهروردی، یک آپارتمان نوساز و ۳ خوابه با متراژ ۱۸۵ متر با توجه به نوساز بودن این واحد، به بودجه‌ای بالغ ‌بر ۱۷ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان نیاز دارد.

در محله امیر آباد که یکی از مناطق خوب با دسترسی مناسب در مرکز تهران است؛ یک آپارتمان ۱۳۸ متری با دارا بودن ۳ اتاق خواب ارزشی حدود ۱۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان دارد.

علاوه بر این ارزش یک واحد آپارتمان نوساز در محله یوسف آباد با متراژ ۱۴۵ متر و ۳ اتاق خواب، حدود ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

باید توجه داشته باشید که این آمار و ارقام بر اساس واحدهایی است که در تهران برای فروش قرار داده شده است و نمی تواند به صورت دقیق قیمت مسکن در این محله ها را مشخص کند. قیمت مسکن معمولا در هر منطقه با توجه به سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده تعیین می شود  و با یکدیگر متفاوت است.

پیشنهاد مطالعه : اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های روز کشور » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

به این نوشته امتیاز دهید

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

رکود در بازار جهانی تلفن هوشمند

بازار جهانی تلفن هوشمند، رکورد زد

شرکت تحقیقات بازار Canalys‌ اعلام کرده است که فروش تلفن هوشمند در سراسر جهان، در مدت سه ماه منتهی به سپتامبر، با ۹ درصد کاهش روبرو بوده است. در ادامه این خبر با مجله هزاره