ممنوعیت ورود تاکسی اینترنتی به فرودگاه امام

ممنوعیت ورود تاکسی اینترنتی به فرودگام امام

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از دستور دادستانی برای ممنوعیت ورود تاکسی‌ های اینترنتی تپسی و اسنپ به شعاع ۸۰۰ متری این فرودگاه خبر داده است. در ادامه این خبر با مجله هزاره همراه شوید.

مشکلات رانندگان تاکسی فرودگاه امام

در این زمینه سعید چلندری با اشاره به رخ دادن  برخی از مشکلات برای رانندگان تاکسی فرودگاه حضرت امام (ره) اظهار کرد: در بازدید معاون دادستانی از فرودگاه امام (ره) مشکلات رانندگان تاکسی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: بر این اساس با دستور معاون دادستانی مکانی در شعاع ۸۰۰ متری فرودگاه مشخص شده است تا به این وسیله رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی و اسنپ از آن برای سرویس ‌دهی به مسافران استفاده کنند.

چلندری ضمن اشاره به این که با شرکت های ذکر شده، جلسه هماهنگی نهایی طی هفته جاری برگزار می شود گفت: میبایست مکانی برای رانندگان تاکسی ‌های اینترنتی تپسی و اسنپ در نظر گرفته شود تا مانع از فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه نشوند که ساعت ‌ها در نوبت برای انجام یک سرویس هستند.

علاوه بر این سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی ضمن یادآوری این نکته که نرم افزار تاکسی فرودگاه توسط یک شرکت دانش بنیان طراحی شده است اضافه کرد: فرودگاه امام خمینی، نخستین فرودگاه کشور است که به چنین نرم ‌افزاری مجهز می‌ شود؛ این نرم‌ افزار از اپ تپسی و اسنپ کارایی بیشتری داشته و بسیار کاربردی است.

ممنوعیت ورود تاکسی اینترنتی به فرودگام امام

چلندری همچنین گفت: مسافران در زمان ورود به سالن می توانند این نرم افزار کاربردی را بر روی تلفن های همراه خود نصب کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در بخش فشاپویه شهرستان ری در جنوب استان تهران (۳۰ کیلومتری شهر تهران)، در حوزه اداری و سیاسی در مسیر بزرگراه تهران- قم در یک محدوده ۱۴ هزار هکتاری قرار گرفته ‌است. این فرودگاه به عنوان جایگزین فرودگاه بین‌ المللی مهرآباد برای پروازهای خارجی طراحی شده است که هم اکنون در داخل بافت شهر تهران قرار گرفته ‌است. این فرودگاه را شرکت شهر فرودگاهی خمینی اداره می ‌کند و مرکز فعالیت شرکت ‌های هواپیمایی ایران ایر، ماهان ایر، هواپیمایی آسمان، قشم ایر، هواپیمایی کاسپین، هواپیمایی تابان و هواپیمایی زاگرس است. این فرودگاه دارای چند پایانه فعال است که به دلیل کاهش فعالیت های تاکسی های فرودگاهی، استفاده از تاکسی های اینترنتی از روزهای اخیر محدود شده است.

پیشنهاد مطالعه : اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های شهر فرودگاهی امام خمینی » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

به این نوشته امتیاز دهید

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی