مزایده خودرو ارتش به چه صورت برگزار می‌ شود؟

مزایده خودرو ارتش به چه صورت برگزار می‌ شود؟

یکی از بخش های مهم ارتش کشور، نیروی زمینی آن است که به اختصار نزاجا نامیده می شود. این بخش درواقع مهم ترین نیروی زیرمجموعه ارتش جمهوری اسلامی است که به ‌عنوان بزرگترین سازمان رزمی در نیروهای مسلح ایران به شمار می رود. این سازمان به دنبال فعالیت های اقتصادی خود، مزایدات و مناقصات متعددی را برگزار می کند که یکی از آنها مزایده خودرو ارتش است. در ادامه این مقاله از مجله هزاره همراه ما باشید تا با این موضوع بیشتر آشنا شویم.

وظایف و تاریخچه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی

  وظیفه نیروی زمینی ارتش کشور، حفظ حاکمیت ارضی و حفاظت از مرزهای سرزمینی ایران راست. تاریخچه شکل‌گیری نیروی زمینی در ایران، به دوران مادها مربوط می شود و شکل کنونی نیروی زمینی در قالب یک ارتش کلاسیک، در دوره رضاشاه پهلوی تاسیس شد. در دوران محمد رضاشاه این بخش توسعه پیدا کرد.

پس از پيروزي انقلاب اسلامي در ايران و پيدايش تغيير و تحولات اساسي در بخش ‌هاي مختلف كشور، از جمله ارتش؛ نيروهاي انقلابي موجود در ارتش كه بيشتر آنان طي سال ‌هاي گذشته نيز هدايت افراد انقلابي و مذهبي ارتش را بر عهده داشتند، بر اساس  وضعيت كشور و بروز هرج و مرج در نقاط مرزي، در زمان شروع تهاجم رژيم عراق به كشورمان كه نيروهاي ارتش از انسجام و هماهنگي لازم برخوردار نبودند، به مقابله با دشمن رفتند.

مزایدات خودرو

در حال حاضر نیز با گذشت ۲۵ سال از پايان جنگ تحميلي و فعالیت های مثبت ارتش در این جنگ؛ نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با گذر از دوران سازندگي و تعمير تجهيزات و امكانات مورد استفاده خود در جنگ، با استفاده از نيروهاي متخصص و مهندسان، توانسته است كه تسليحات و تجهيزات نظامي متعددي را طراحي و توليد كند و به مرحله خودكفايي در این زمینه برسد.

مزایده خودرو ارتش

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، مانند دیگر نهادهای دولتی و خصوصی،  انواع مناقصات و مزایدات متنوع را با هدف همکاری بیشتر و بهتر با دیگر سازمان ها و ایجاد شفافیت مالی بیشتر برگزار می کند. برای این کار ارتش، یک فراخوان عمومی را در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر کرده و یا در وب سایت ها و دیگر شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی می کند. در فرایند مناقصه سازمانی که بهترین پیشنهاد قیمت و بالاترین کیفیت را ارائه بدهد برنده مناقصه خواهد بود و در مزایده نیز کسی که بیشترین قیمت را پیشنهاد کند، برنده است. مزایده خودرو ارتش نیز عمدتا در حوزه هایی مانند مزایده خودروهای سبک و سنگین و قطعات خودرو، مزایده انواع جرثقیل، مزایدات قطعات نو و خارج از رده خودرویی، مزایده بولدوزر، کاترپیلار و غیره برگزار می شود.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۳.۷/۵ - (۴ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی