حراجی خودرو رکورد زد!

حراجی خودرو رکورد زد

آخرین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو رکوردهای مختلفی را جا به جا کرد. در این حراجی خودرو پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P، پژو پارس سال با موتور XU7P، رانا پلاس و سمند سورن پلاس دوگانه سوز محصولاتی بودند که به انتخاب مدیران ایران خودرو پشت ویترین چهل و دومین طرح فروش این خودروساز قرار گرفتند. در ادامه این خبر با مجله هزاره همراه شوید.

رکوردهای جدید فروش ایران خودرو

مدت زمان ثبت نام در این طرح فروش فوق العاده را می توان به عنوان اولین رکوردی که شکسته شد در نظر گرفت. ایران خودرو در ابتدا برنامه ریزی کرده بود تا متقضایان ۱۸ دی ماه تا ۲۰ دی ماه سال جاری در طرح فروش فوق العاده تدارک دیده شده توسط ایران خودرو، شرکت کنند. اما این فرصت ۴۸ ساعته جای خود را به فرصتی هشت روزه داد. علت طولانی شدن بازه ثبت نام در این طرح فروش فوق العاده را باید در چالش های دسترسی به اینترنت پیدا کرد. فیلترینگ های پی در پی باعث شد تا متقاضیان امکان ثبت نام در این طرح فروش فوق العاده را نداشته باشند.

مزایده خودرو سواری

به همین دلیل هم ایران خودرو مجبور شد تا مدت زمان ثبت نام برای این خودروها را تمدید کند. تعداد متقاضیان شرکت کننده در این طرح فروش هم رکورد دیگری را ثبت کرد. بررسی ها نشان می دهد در مجموع بیش از ۹ میلیون و ۶۷۵ هزار نفر در این طرح فروش فوق العاده ثبت نام کردند. طبق معمول سهم متقاضیان عادی از دو گروه دیگر یعنی مادران دارای دو فرزند و دارندگان خودروهای فرسوده بیشتر بود. متقاضیان عادی در این دور از فروش فوق العاده با ثبت رکوردی در حدود هشت میلیون و ۷۵۳ هزار نفر اتفاق دیگری را رقم زدند. ثبت تقاضای  عادی بیش از سه میلیون و ۴۰۵ هزار نفری برای خرید پژو پارس سال سفارشی (ELX)  با موتور  XU7P از دیگر رکوردهایی بود که در این طرح فروش فوق العاده ثبت شد.


بیشتر بخوانید: مزایده ایران خودرو و شرایط شرکت در آن

این تعداد متقاضی برای این خودروی محبوب در رتبه نخست جدول تقاضا قرار دارد. نکته جالب دیگر آن است که کف جدول تقاضا مربوط به رانا پلاس با بیش از یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر می شود. کف تقاضا در حالی این تعداد متقاضی را تجربه می کند که در برخی از طرح های فروش برگزار شده توسط خودروسازان تعداد کل متقاضی به این عدد هم نمی رسید.

از دیگر رکوردها در آخرین دور از فروش فوق العاده ایران خودرو نیز به انصراف بیش از حدود ۳۵۲ هزار نفر در مرحله پیش ثبت نام مربوط می شود. این تعداد انصراف از یک طرح فروش خودرو تا به امروز سابقه نداشته است. بررسی ها نشان می دهد این تعداد متقاضی خواستار انصراف سهم نزدیک به ۴ درصدی از کل متقاضیان را به خود اختصاص داده است.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های صنعت خودرو » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

نکات مهم خرید موتور مزایده ای

نکات مهم در خرید موتور مزایده ای

یکی از کالاهایی که در مزایدات مختلف به چشم می خورد، موتور سیکلت است. خرید موتور مزایده ای، می تواند به صورت نو و با وجود شرایطی و یا به صورت دست دوم باشد که