برنامه های برق تابستان در تهران اجرا می شود

برنامه های برق تابستان به صورت جدی در تهران اجرا می شود

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای تهران اعلام کرد: هماهنگ با برنامه های جامع گذر از دوران اوج مصرف برق تابستان، طرح های اولویت ‌دار تامین برق بالا دستی را با تمام توان در مرحله اجرا داشته و به صورت مستمر پیشرفت پروژه ها و دست یابی به اهداف قبل از آغاز تابستان ١٤٠٢ را در دستور کار جدی خود داریم. در ادامه این خبر با سامانه مناقصه و مزایده هزاره همراه شوید.

وضعیت برق تهران و قم در تابستان پیش رو

تابش حبیب قراگوزلو ضمن  اشاره به احداث پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت فرهنگیان با ظرفیت ۸۰ مگا ولت آمپر خاطر نشان کرد: با اقدامات جهادی و شبانه ‌روزی کارکنان این شرکت پست دائم فرهنگیان قم پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است و پیش ‌بینی ما بر این است که با تکمیل فعالیت های باقی ‌مانده تا پایان سال آماده افتتاح و بهره برداری رسمی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت این پروژه و نقش ویژه آن در پایداری برق منطقه قم، تلاش مضاعفی برای تأمین اعتبار و تجهیزات این پروژه با وجود محدودیت های موجود؛ انجام شده است، اظهار کرد: در حال حاضر، پروژه از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.

برنامه های برق تابستان به صورت جدی در تهران اجرا می شود

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران همچنین تصریح کرد: پروژه فرهنگیان قم به منظور تقویت شبکه برق کلانشهر قم و همچنین تامین برق مطمئن و پایدار برای شهرک های صنعتی، صنوف و چاپ و نشر که در حال حاضر نیاز مبرمی به تامین انرژی برای توسعه فعالیت های خود دارند ساخته شده است. براساس این طرح تعداد ۲ دستگاه ترانس با ظرفیت مجموع ۸۰ مگاولت آمپر و اتصالات مربوطه در پست مذکور نصب شده است که پس از تست و راه اندازی به زودی در مدار بهره ‌برداری قرار خواهد گرفت.

قراگوزلو ضمن اشاره به این که علاوه بر این به دلیل پر باری ظرفیت پست های برق مجاور، در مدار قرار گرفتن این پروژه نقش ویژه ای در تعدیل یافتن، بار پست حرم مطهر حضرت معصومه (ص) و پایداری و تامین برق مطمئن مشترکان به خصوص در آستانه سفرهای نوروزی به نقطه زیارتی قم و جمکران خواهد داشت، گفت: لازم به توضیح است که بر اساس برنامه ریزی فشرده به عمل آمده، پست سیار موجود پس از جمع آوری در منطقه حساس دیگری برای تامین برق مسکن مهر منطقه در راستای پشتیبانی ویژه از نهضت ساخت مسکن استفاده خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های برق » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی