برای ثبت نام قرعه کشی کدام خودرو را انتخاب کنیم؟

برای ثبت نام قرعه کشی کدام خودرو را انتخاب کنیم؟

ثبت نام قرعه کشی خودرو در سال های اخیر یکی از راه هایی است که سود آوری بسیاری را برای افراد داشته است.

موضوعاتی مانند ممنوعیت واردات، عرضه محدود خودروسازان داخلی، تقاضای بالا و در نتیجه تبدیل خودرو به یک کالای سرمایه ‌ای موجب شده است تا بسیاری از افراد به دنبال یک خودروی خوب و پرفروش برای خرید و ثبت نام باشند و به این صورت خودرو را با قیمت کم تهیه کرده و با قیمتی بالاتر بفروشند. در ادامه با سامانه مناقصه و مزایده هزاره همراه ما باشید.

فرایند ثبت نام قرعه کشی

فرایند قرعه کشی از سال ۱۴۰۲ روند جدیدی پیدا کرده و از قرعه کشی برای فرد به قرعه کشی برای تعیین زمان تحویل خودرو تغییر کرده است. بنابراین از این سال دیگر فرایند قرعه کشی برای ثبت نام خودرو وجود ندارد و تنها تعیین نوبت صورت گرفته و زمان آن قرعه کشی خواهد شد.

معیارهای تعیین خودرو برای قرعه کشی

برای آن که بتوانیم بهترین خودرو را برای قرعه کشی انتخاب کنیم؛ در ابتدا باید بدانیم که چه معیارهایی را برای خرید خودرو از کارخانه در نظر داشته باشیم. در حال حاضر معیارهای مهم در این زمینه به شرح زیر است:

رونق بازار خرید و فروش

بسیاری از افرادی که برای خرید خودرو ثبت نام می کنند؛ به دنبال خودرویی هستند که بازار خرید و فروش آن خوب باشد و بتوانند هر زمان که خواستند آن را در بازار و به راحتی به فروش برسانند. این محصولات به راحتی فروش رفته و خدمات پس از فروش و قیمت لوازم یدکی و هزینه نگهداری آنها از توان مالی اغلب مشتریان بر می آید.

حاشیه سود بالا

به دلیل افزایش نرخ ارز، قیمت خودروها در بازار آزاد بالا رفته و قیمت کارخانه آن در سطح پایین تری است و این موضوع موجب شده تا برخی از خودروهایی که حاشیه سود آنها بالاتر است؛ طرفداران بیشتری برای ثبت نام داشته باشند.

مزایدات خودرو سبک

شانس برنده شدن

این موضوع را نیز نباید فراموش کرد که شانس برنده شدن برای خودروهای با حاشیه سود بالا به دلیل استقبال بیشتر، کمتر است. یعنی افراد زیادی برای آن ثبت نام کرده و فرایند ثبت نام شما را به تعویق خواهد انداخت.

ویژگی های فنی

بهتر است دنبال خودرویی کم دردسر و با استهلاک پایین بروید. محصولاتی مانند  موتور تیوفایو و یا موتور ‏M15 سایپا، که مجهز به موتورهای تنفس طبیعی هستند می توانند گزینه هایی کم دردسرتر باشند.

بهترین خودروها برای ثبت نام قرعه کشی

در ادامه به ۵ مورد از بهترین خودروها برای ثبت نام قرعه کشی اشاره می کنیم:

  • پژو ۲۰۷

این خودرو از ابتدای ورود خود به بازار ایران، محبوب بوده است و تفاوت قیمت کارخانه و بازار آن حاشیه سود خوبی به همراه دارد. ویژگی های فنی این خودرو و خدمات آن با توان مالی اغلب مشتریان مطابقت داشته و به راحتی نیز در تعمیرگاه ها خدمات آن ارائه می شود.


مقاله پیشنهادی: اولویت اول ایران خودرو اعلام شد
  • پژو پارس تیوفایو

این خودرو استهلاک فنی پایین تری در مقایسه با مدل ۱۸۰۰ دارد و کابین جادار، استهلاک فنی پایین، هزینه تعمیرات ارزان و لوازم یدکی در دسترس و نه ‌چندان گران از ویژگی هایی است که موجب شده است تا بسیار محبوب باشد. اختلاف قیمت این خودرو در بازار و کارخانه نیز از دیگر دلایل محبوبیت آن است.

  • تارا دستی

تارا دستی یک خودرو جدید و با قیمت متعادل است که به لحاظ ایمنی و امکانات خودرویی خوب به شمار می رود. اختلاف قیمت تارا در کارخانه و بازار کمی پایین تر است.

  • کوییک دنده ‌ای

کوییک دنده ای هم جزو خودروهای کم استهلاک در بازار بوده و طراحی ظاهری جذابی دارد. این محصول سایپا در مقایسه با محصولات ایران خودرو به ویژه از نظر استهلاک فنی، بسیار مقرون به صرفه ‌تر است.

  • لاماری ایما

این محصول یک مونتاژ چینی است که ظاهری جذاب داشته و در میان خریداران بسیار محبوب است. پیشنهاد ما آن است که اگر توان مالی بالایی دارید، بهتر است لاماری ایما را در لیست خودروهای ثبت نامی خود قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های صنعت خودرو سازی » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

ساز و کار اخذ عوارض از اراضی مسکونی تعیین شد

چگونگی اخذ عوارض اراضی مسکونی مشخص شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازوکار اخذ عوارض از اراضی مسکونی، اداری- دولتی، صنعتی و تجاری در محدوده شهرها و شهرک‌های بالای ۵۰ هزار نفر، که اعیان متناسب با کاربری مذکور را نداشته باشد و به