اولویت اول تحویل ایران خودرو اعلام شد

زمان تحویل خودرو اولویت تیر ایران خودرو اعلام شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، پس از ارسال پیامک توسط ایران خودرو و تکمیل وجه توسط متقاضیان، بیش از سه هزار دستگاه خودرو از اولویت اول ایران خودرو، پس از تعطیلات عید فطر به مشتریان تحویل داده خواهد شد. در ادامه این خبر با سامانه مناقصه و مزایده همراه باشید.

افزایش ظرفیت تولید ایران خودرو

تا تاریخ ۲۹ فروردین ماه، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یکپارچه به ثبت نام اقدام کرده بودند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام شده است.

بر اساس اعلام قبلی ایران خودرو مبنی بر افزایش ظرفیت تولید این گروه صنعتی خودرو سازی، برنامه تولید این گروه خودرو ساز در سال جاری ۹۰۰ هزار دستگاه اعلام شده است که این شرکت توانسته در روز‌های ابتدایی سال کاری جدید، تولید را با یک افزایش ۵۲ درصدی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته آغاز کند و این موضوع حکایت از افزایش عرضه به بازار و عمل به تعهدات در مدت زمان مقرر دارد.

در گزارش ایران خودرو آمده است که پس از ارسال پیامک توسط ایران خودرو و تکمیل وجه توسط متقاضیان، بیش از سه هزار دستگاه خودرو از اولویت ‌های اعلام شده تیر ماه، پس از تعطیلات عید فطر تحویل مشتریان خواهد شد و برنامه ریزی تحویل بخش عمده ‌ای از اولویت ‌های تیرماه نیز زودتر از موعد، صورت خواهد گرفت. بنابراین انجام باقی مانده تعهدات هم بر اساس اولویت بندی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت صمت نیز در ارتباط با انتخاب خودروها اعلام کرده است که در تاریخ سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است باز می شود تا در صورت تمایل بتوانند خودرو دیگری را انتخاب کنند.

امید قالیباف همچنین تاکید کرد: با توجه به استقبال قابل توجه از چند مدل در شرکت ایران خودرو که باعث شد زمان تحویل خودرو برای آنها برای سال آینده تعیین شود این امکان برای این دسته از متقاضیان فراهم می شود که با انتخاب خودروی دیگری زمان تحویل خودروی خود را کاهش دهند.

وی ادامه داد : متقاضیان فوق الذکر می توانند در روز سه شنبه پنجم اردیبهشت انتخاب خود را در تمام شرکت‌های خودروساز و تمام مدل خودروها انجام دهند.

علاوه بر این سخنگوی وزارت صمت بر این موضوع تاکید کرده است که شرکت ایران خودرو برنامه افزایش تولید خود را بر اساس میزان تقاضا پیش خواهد برد و به همین دلیل هم زمان تحویل خودروها در سال ۱۴۰۳ حتما با تعدیل روبرو خواهد شد.


مقاله پیشنهادی: چگونگی افتتاح حساب وکالتی برای ایران خودرو

قالیباف همچنین اضافه کرد : با فراهم شدن امکان تغییر خودرو متقاضیان می توانند با آرامش لازم انتخاب مجددی برای تحویل سریعتر خودرو انجام دهند.

بر اساس طرح فروش یکپارچه خودرو بیش از پنج هزار دستگاه خودرو عرضه شده بود که در حال حاضر و بر اساس اظهارات سخنگوی وزارت صمت، نوبت دهی متقاضیانی که از شرکت‌ های سایپا، مدیران خودرو، فردا و ایلیا خودرو خرید‌اری کرده اند، مشخص شده است و بر این اساس خریداران خودروهای سایپا، مدیران خودرو، فردا و ایلیا در سه ماه آینده خودروهای خود را دریافت خواهند کرد. این مدت زمان اما برای خریداران خودروهای کرمان موتور و مکث موتور بیشتر است و متقاضیان این دو خودرو سازی در مدت زمان شش ماه آینده می توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.

پیشنهاد مطالعه : اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های شرکت ایران خودرو » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

تولید خالص و ناخالص چیست؟

تولید خالص و ناخالص چیست؟

معمولا عوامل اقتصادی و سیاسی بسیاری بر وضعیت اقتصادی یک کشور و به دنبال آن در بازار سرمایه آن کشور تاثیر می گذارند. بنابراین، هر چقدر که این عوامل در راستای افزایش میزان تولید و