چگونگی افتتاح حساب وکالتی برای ایران خودرو

چگونگی افتتاح حساب وکالتی برای ایران خودرو

شرکت ایران خودرو با توجه به پیش فروش جدیدی که برای محصولات خود در نظر گرفته است؛ درصدد است تا تعداد قابل توجهی از محصولات خود را برای متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده عرضه کند. به همین دلیل این پیش فروش نیازمند داشتن حساب وکالتی است که ما در ادامه این خبر از مجله هزاره به بررسی آن می پردازیم. پس با ما همراه شوید.

شرایط خرید از ایران خودرو با حساب وکالتی

متقاضیان خرید از ایران خودرو در ابتدا باید از دارا بودن شرایط عمومی ثبت نام مطمئن شده و اقدام به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک های عاملی که معرفی شده است اقدام کنند. در این حساب وکالتی لازم است که مبلغ تعیین شده تکمیل گردد. این حساب تنها مربوط به متقاضیان عادی است و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی شود.

متقاضیان لازم است که حساب وکالتی خود برای شرکت ایران خودرو را در یکی از بانک های تجارت، ملي، صادرات ، ملت ، رفاه و اقتصاد نوين افتتاح کنند. اگر متقاضی ثبت نام ادر يکي از این بانک ها داراي شماره حساب نباشد باید در ابتدا در يکي از آنها به صورت حضوري و يا اينترنتي افتتاح حساب کرده و سپس در ارتباط با وکالتي کردن حساب خود اقدام کند. همچنین اعلام و يا ويرايش شماره شباي حساب وکالتي در پروفايل متقاضي تا پايان وقت اداري یک روز قبل از شروع ثبت نام ، برای ثبت نام ضروری است.

متقاضیان برای تعریف حساب وکالتی در بانک تجارت و ملی در کنار مراجعه حضوری به شعب این بانک ها می توانند به سایت آنها به آدرس های https://car.farava.ir برای بانك تجارت و يا سايت  https://firoozeh.bmi.ir/signin برای بانك ملي نیز مراجعه کنند.

چگونگی افتتاح حساب وکالتی برای ایران خودرو

بعد از آن که حساب وکالتی تعریف شد، باید برای واریز وجه خودرویی که درخواست داده شده، اقدام شود. این کار باید تا پايان وقت اداري روز قبل ثبت نام  مورخ صورت بگیرد.

وجه بلوکه شده در حساب متقاضیاني که حايز شرايط ثبت نام در اين بخشنامه نیستند و يا نسبت به ثبت نام در روز مقرر شده اقدام نکرده و يا ظرفیت در نظر گرفته شده براي خودروهاي مذکوردر زمان ثبت نام آنها، تکمیل شده باشد، از مسدودی خارج شده و هیچ گونه ثبت نام و پذيرشي در سیستم فروش براي متقاضیان ايجاد نخواهد شد. این موضوع مسئولیت و تعهدی را برای ایران خودرو به همراه نخواهد داشت.
• نکته : افرادی که برنده شده اند ولی پیامک پذیرش را دریافت نکرده اند ،چند روزی را صبر کنند و  جهت پیگیری بیشتر با شماره ی ۰۹۶۴۴۰ (بدون کد شهر) تماس بگیرند.

پیشنهاد مطالعه : اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های قطعات خودرو » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۴.۳/۵ - (۷ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

فاز 14 پارس جنوبی به ایستگاه افتتاحیه رسید

فاز ۱۴ پارس جنوبی به ایستگاه افتتاحیه رسید

پالایشگاه فاز ۱۴ به‌عنوان آخرین پالایشگاه پارس جنوبی پس از سال ‌ها تاخیر، بالاخره در روزهای پایانی این هفته افتتاح  خواهد شد. در ادامه این خبر با سایت مناقصه و مزایده هزاره همراه شوید. گام