لاینینگ تونل کبیرکوه توسط راه سازی ایلام

لاینینگ تونل کبیر توسط راه سازی ایلام

مدیر کل راه سازی ایلام اعلام کرد: ۲ هزار و ۸۰۰ متر از تونل کبیرکوه ایلام لاینینگ شده است. قطعه دوم پروژه خروجی شهر نیز در صورت ادامه تعلل پیمانکار مجددا برای تعیین پیمانکار جدید، به مناقصه گذاشته خواهد شد. در ادامه همراه مجله هزاره باشید.

پیشرفت فیزیکی راه سازی در پروژه کبیر کوه

مدیر کل راه و شهر سازی استان ایلام ضمن اشاره به اینکه تونل کبیرکوه که در حد فاصل شهرستان های آبدانان و دره شهر قرار گرفته است و راه های اطراف بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ اظهار داشت: ۲ هزار و ۸۰۰ متر از این تونل تا به امروز لاینینگ شده است.

عبدالله بهادری، در جریان بازدید استاندار ایلام از تونل بزرگ کبیرکوه گفت: طول تونل اصلی کبیر کوه چهار هزار و ۷۵۰ متر است که تا به امروز مرحله حفاری و کف برداری آن تمام شده است و در حال حاضر پیمانکار آن مشغول عملیات لاینینگ است. همچنین ۲ هزار و ۸۰۰ متر از مرحله لاینینگ نیز به پایان رسیده است.

بهادری افزود: در قسمت خروجی تونل کبیر کوه از سمت آبدانان ۹ کیلومتر عملیات راه سازی در دست اجرا است که در مرحله رو سازی قرار دارد. ۶ کیلومتر از این عملیات راه سازی، به سمت مورموری و دهلران و ۳ کیلومتر به سمت شهر آبدانان است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام اظهار داشت: از سمت شهرستان دره شهر هم ۶.۵ کیلومتر راه سازی در حال انجام است که از این مقدار ۹ رشته تونل به طول یک هزار و ۸۰۰  متر حفاری و کف  برداری شده و ۸۰۰ متر نیز لاینینگ آن صورت گرفته است. قبل از عملیات لاینینگ نیز تمام نکات فنی روز از جمله عایق بندی و غیره در تونل اجرا می گردد.

مزایای تونل کبیر کوه

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام از جمله مزایای تونل کبیرکوه را احداث خط انتقال آب و فیبر نوری عنوان کرد و اضافه کرد: از نظر پدافند غیر عامل و صرفه جویی در هزینه ها این پروژه و مزایای آن یک دست آورد ارزشمند به شمار می رود.

تونل کبیر کوه میان شهرستان دره شهر و آبدانان قرار گرفته است و پس از بهره برداری، بیش از ۲۰۰ پیچ پر خطر و گردنه صعب العبور کبیر کوه را حذف و در آینده از این نظر تاثیر مهمی بر روی توسعه منطقه و اتصال استان های مرکزی به مرزهای بین المللی عراق خواهد داشت.

ادامه مناقصات راه سازی برای تکمیل پروژه چهارخطه کردن خروجی شهر

در ادامه پروژه های راه سازی استان ایلام، ۲،۵ کیلومتر از خروجی آبدانان به مورموری نیز تا هفته دولت، چهار خطه خواهد شد. مدیر کل راه و شهرسازی ایلام در ارتباط با پروژه چهار خطه کردن خروجی شهر آبدانان تصریح کرد: قطعه اول این طرح به طول ۲.۵ کیلومتر تا هفته دولت تکمیل خواهد شد.

بهادری اضافه کرد: قطعه اول چهار خطه کردن خروجی شهر آبدانان به سمت مورموری به طول ۲،۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در مرحله روسازی قرار دارد که تا هفته دولت تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین اظهار داشت: قطعه دوم این پروژه به طول ۳.۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی در حال انجام است که در صورت ادامه تعلل پیمانکار این پروژه، برای تعیین پیمانکار جدید، مناقصه جدیدی برگزار خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید « مناقصه های مشاوره راه سازی و تونل سازی» را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

به این نوشته امتیاز دهید

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

مهم ترین وظایف ثبت احوال کشور کدام است؟

مهم ترین وظایف ثبت احوال کشور کدام است؟

سازمان ثبت احوال کشور یکی از سازمان های دولتی ایران است که وظیفه ثبت و ساماندهی امور مربوط به احوال شخصیه همچون ولادت و فوت را بر عهده دارد. با استفاده از سامانه ثبت احوال