صف کشیدن فروشندگان ارز در مقابل صرافی ها

صف کشیدن فروشندگان ارز در مقابل صرافی ها

صبح امروز و به دنبال انتشار اخبار گشایش در مذاکرات، مراجعه فروشندگان ارز به بازار افزایش پیدا کرد. این وضعیت به حدی بود که بنا بر مشاهدات، فروشندگان ارز در مقابل صرافی ها صف کشیده بودند. در ادامه این خبر با مجله هزاره همراه باشید.

فروشندگان ارز به دنبال تحولات سیاسی

بازار ارز بازاری است که همیشه تحت تاثیر تحولات سیاسی داخلی و خارجی و منطقه است. اخباری هم که در این مناطق منتشر می شود موجب نوسان شدید قیمت ارز در بازار می شود. گاهی اوقات ارز به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه یا جهان بالاتر رفته و گاهی به دنبال انجام مذاکرات روندی کاهشی پیدا می کند.

در حال حاضر نیز در کشور ما اخبار مذاکرات تیم هسته ای تبدیل به مهم ترین عامل در تغییر قیمت ارز شده است و هر زمان که اخبار مثبتی از روند مذاکرات انتشار پیدا می کند نرخ ارز نیز روند کاهشی پیدا می کند. به دنبال این موضوع نیز افرادی که برای کسب سود بیشتر دلار خریداری کرده اند برای جلوگیری از ضرر بیشتر در روزهای آینده اقدام به فروش دلارهای خود می کنند.

از سوی دیگر اظهارات “جوزف بورل” مسئول سیاست خارجی و امور امنیتی اتحادیه اروپاوهمچنین “حسین امیرعبداللهیان” وزیر امور خارجه کشور در نشست خبری روز گذشته نیز نشان داد که گفت و گوهای مفصل در تهران نتیجه مثبتی داشته است و این موضوع بر بازار ارز تاثیر مثبتی بر جای گذاشت.

در واقع بازار ارز کشور به خبر مذاکرات احیای برجام واکنش نشان داده است و امروز فروشندگان ارز در بازار بیشتر از روزهای گذشته دیده شده اند. حضور آنها برای فروش ارزهای خود به حدی بود که برای فروش در مقابل صرافی ها صف فروش ایجاد کردند.

به این صورت افزایش حضور فروشندگان ارز در بازار نشان می دهد که خبر آمادگی ایران برای از سر گیری مذاکرات سیگنالی مثبت به بازار داده است و قیمت ها تا حدودی کاهشی شده است. پس فروشندگان ارز برای فروش ارز خود به سرعت اقدام کرده اند.

بررسی ها نشان داده است که امروز هر دلار آمریکا در صرافی ملی ایران ۲۷ هزار و ۷۳۳ تومان، یورو ۲۸ هزار و ۶۶۹ تومان و درهم ۶ هزار و ۸۸۹ تومان فروخته می ‌شود.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید «مناقصه های سرمایه گذاری های و مشارکت » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

به این نوشته امتیاز دهید

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

قیمت آپارتمان نوساز

قیمت آپارتمان نوساز در مرکز تهران

مرکز شهر تهران یکی از مناطقی است که دسترسی خوبی به امکانات‌رفاهی مانند مترو، خط BRT، مراکز خرید متنوع، بیمارستان و غیره را دارد و به همین دلیل هم مورد توجه بسیاری از خریداران در