همکاری شرکت ایرتیک با فولاد خوزستان

مناقصه فولاد خوزستان

شرکت ایرتیک که یک شرکت پیمانکار صنعتی در کشور است توانسته با اصلاح ساختار مدیریتی خود برنده ۱۰ طرح بزرگ عمرانی و فولادی در کشور و طی مناقصات مختلف از جمله فولاد خوزستان شود. در ادامه همراه با مجله هزاره باشید.

مناقصات ایرتیک و فولاد خوزستان

شرکت ایرتیک با ایجاد اصلاحات مختلف ساختاری و مدیریتی توانسته به همراه افزایش توانایی های فنی، سرمایه گذاری و مدریریتی در زمینه مناقصات مختلف موفقیت هایی به دست آورد. این شرکت در ۱۰ مناقصه بزرگ به ارزش تقریبی ۷ هزار میلیارد تومان و ۷۰۰ میلیون یورو برنده شده است که یکی از این مناقصات  واگن برگردان شماره ۳ فولاد خوزستان بوده است.

از جمله مناقصات مهمی که شرکت ایرتیک در آنها برنده شده است به مناقصات پروژه احیای اردبیل، احداث چهارمین پلنت اکسیژن فولاد خوزستان، احداث ایستگاه تقلیل فشار هرمزگان، مشاوره EPC فروآلیاژ چادرملو، واگن برگردان شماره ۳ فولاد خوزستان،  احداث سیلوهای آهن اسفنجی فولاد هرمزگان و احداث فولاد سازی ذوب و ریخته گری و نورد پیوسته قروه می توان اشاره کرد.

در تیر ماه سال ۱۴۰۰ ایرتیک با کسب بهترین امتیاز فنی و ارائه بهترین پیشنهاد مالی برنده مناقصه احداث واحد  اکسیژن مجتمع فولاد خوزستان شد. ارزش این قرارداد با بیش از هزار میلیارد تومان بوده است و این پروژه توانسته تحولی در روابط فولاد خوزستان و این شرکت به وجود بیاورد.

بر اساس اعلام کارشناسان شرکت ایرتیک توانسته بهترین امتیاز فنی را در این مناقصات به دست بیاورد و علاوه بر این مناسب ترین پیشنهاد مالی را برای مناقصه احداث واحد اکسیژن مجتمع فولاد خوزستان  ارائه کند.

مناقصه دیگری نیز تحت عنوان مناقصه ارزیابی کیفی افزایش ظرفیت تخلیه واگن های ورودی طرح واگن برگردان شماره ۳ و نوار نقاله ها اعلام شد که برنامه عملیاتی سبد طرح و پروژه شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۰ در چهار طرح اصلی پایداری تولید، افزایش ظرفیت، بهینه ‌سازی و عمومی پشتیبانی (زیست  محیطی و مسئولیت‌ های اجتماعی و ساختمانی) تعریف شده است. هدف واگن برگردان شماره ۳ افزایش ظرفیت انبارش سنگ و ارسال به کارخانه از مسیر ریلی، طرح پکیج اسلب عریض، کارخانه اکسیژن شماره ۴ به ظرفیت ۱۶۰۰۰ نرمال متر‌مکعب در ساعت، رولر پرس با هدف افزایش ظرفیت آسیاب‌های گندله‌سازی، احداث و نوسازی پست‌های جدید برق در سطح شرکت، احداث غبارگیرهای الکترواستاتیک در ناحیه مواد اولیه با هدف بهبود پارامترهای زیست‌محیطی و کاهش انتشار غبار در این ناحیه، اتمام به‌موقع و بهره‌برداری از ۵۴ پروژه از طرح‌های پایداری، زیست ‌محیطی و عمومی است.

مناقصه گاز صنعتی

تامین گازهای صنعتی فولاد خوزستان

در شهریور ماه ۱۴۰۰ نیز پروژه احداث کارخانه اکسیژن ۴ با هدف تامین گازهای صنعتی در شرکت فولاد خوزستان عملیاتی شده است. این پروژه طرح های توسعه ای این شرکت را پشتیبانی می کند و علاوه بر تامین گازهای صنعتی مورد نیاز خطوط جدید ریخته گری و مگا مدول آهن اسفنجی، فرصت و بستر مورد نیاز برای توسعه های آینده در شرکت فولاد خوزستان را نیز فراهم خواهد کرد.

هدف از اجرای کارخانه اکسیژن ۴ بهینه سازی کیفیت، پایداری سیستم و افزایش ظرفیت تولید است. با راه‌اندازی این طرح، ظرفیت تولید ۱۶۰۰۰ نرمال متر مکعب بر ساعت گاز اکسیژن با درجه خلوص نود و نه و نیم درصد، ۱۰۰۰ مترمکعب در ساعت اکسیژن مایع، ۸۰۰۰ نرمال متر مکعب گاز نیتروژن، ۵۰۰ متر مکعب نیتروژن مایع و همچنین ۵۶۰ مترمکعب بر ساعت آرگون مایع ایجاد خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال مناقصات جدید هستید «مناقصه های پروژه های عمرانی رتبه بالا» را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب در مجله هزاره

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

ماینر چیست؟

ماینر چیست؟

به معدن سنگ های قیمتی یا مصالح ارزشمند، ماین (mine) و به فرد یا ابزاری که بتواند آنها را کشف و استخراج نماید، ماینر (miner) می گویند. به عبارت دیگر، ماینر به دستگاه ها یا