شرکت در مزایدات خودرو و املاک، سرمایه گذاری مطمئن و سودآور برای همه

در این مقاله، قصد داریم روشی امتحان شده، کم ریسک و آسان را برای به جریان انداختن نقدینگی با هر میزانی معرفی کنیم. اکثریت مردم بدلیل نداشتن آشنایی با سرمایه گذاری های نیازمند دانش و تخصص، تمایل دارند سرمایه اندک خود را در اختیار سیستم بانکی و یا صندوق های تضمینی قرار دهند غافل از اینکه بخش اصلی سود سرمایه های آنها، نصیب همان سیستم می شود.به همین دلیل روشی که قصد معرفی آن را برای شما داریم، سرمایه گذاری و شرکت در مزایدات خودرو و املاک است.

مزایده، در معرض فروش قرار دادن کالا و یا اموال مشخصی است که نهایتاً به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش می رسد

چرا باید در مزایدات شرکت کنیم؟

  • وجود تیم قیمت گذاری
    تمامی مراحل یک مزایده از جمله قیمت پایه توسط متخصصین مالی و حقوقی برآورد می شود و فروشنده نمی‌تواند کالا و یا اموالی را بالاتر از ارزش واقعی قیمت گذاری کند.
  • سوددهی بالا
    مزایده فرآیند قانونی است که از طریق دادگستری انجام می شود (شکایات حقوقی و کیفری و خانواده) و یا سازمانی که امکان نگهداری کالاها و اموال مازاد خود را ندارد. درنتیجه حداقل قیمت پایه برای انجام مزایدات بسیار پایین تر از قیمت روز بازار خواهد بود.
  • شفاف بودن معاملات
    در مزایدات تمامی مراحل بصورت رسمی و قانونی انجام می شود و امکان تقلب و یا ضایع کردن حق خریداران تقریباً وجود ندارد.
  • اصالت کالا و اموال مزایده ای
    کالا یا اموالی که در مزایدات به فروش گذاشته می شود، دارای اصالت هستند. در واقع امکان فروش ملک و یا خودرو با سند جعلی در سیستم مزایدات وجود ندارد.
  • روال ساده شرکت در مزایدات
    کلیه افراد به شرط داشتن اهلیت قانونی از نظر سنّ و سلامت روان و تابعیت ایران و البته ممنوع المعامله نبودن ـ به راحتی می توانند در مزایده ها شرکت کنند.
مزایدات خودرو

فرایند شرکت در مزایدات

همانطور که ذکر شد، شرکت در مزایدات بسیار آسان است. بصورت معمول فرآیند شرکت در یک مزایده شامل مراحل زیر است:

  • اطلاع از برگزاری مزایده: دریافت اطلاعات مزایدات تخصصی از طریق سرویس سایت، ایمیل یا اپلیکیشن مناقصات و مزایدات هزاره
  • دریافت اسناد: امکان دریافت رایگان اسناد مزایدات مندرج در سایت ها از طریق مرکز اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات و یا امکان تهیه و تحویل اسناد حضوری سراسر کشور از طریق خدمات شرکت ارتباط گستران هزاره
  • بازدید حضوری: امکان بازدید و ارزیابی کالا و یا اموال مورد مزایده
  • تکمیل و ارسال اسناد: افراد پس از تکمیل مشخصات خود و قیمت پیشنهادی مندرج در اسناد، می بایست آن را به همراه مبلغ تضمین شرکت در مزایده در زمان مشخص بصورت پاکت به فروشنده تحویل دهید.
  • حضور در جلسه برگزاری مزایده: در این جلسه پاکت ها باز خواهند شد و گروهی شامل متخصصین مالی و حقوقی پیشنهادات قیمت را بررسی و بالاترین پیشنهاد را به عنوان برنده مزایده معرفی می‌کنند. البته شرکت در این جلسه اجباری نیست و در صورت برنده شدن، خودشان سریعاً با شما تماس می‌گیرند.
مزایده املاک و خودرو

نقدینگی لازم جهت شرکت در مزایدات

با توجه به فراوانی کالاها و اموال مورد مزایده، شما می توانید با هر بودجه‌ای شرکت در مزایدات خودرو و املاک را شروع کنید. پیشنهاد ما این است که ابتدا با مزایداتی در حد صد و یا دویست میلیون تومان شروع کنید و به مرور، مبلغ نقدینگی را بالا ببرید. فقط در نظر داشته باشید که درصدی از قیمت پیشنهادی شما می بایست به عنوان “تضمین شرکت در مزایده” بصورت امانت به فروشنده پرداخت شود. مبلغ تضمین اکثراً معادل پنج درصد قیمت پیشنهادی شماست که در صورت برنده شدن در مزایده، در تسویه حساب محاسبه می شود و اگر هم در یک مزایده موفق نشدید، مبلغ تضمین ظرف چند روز به حساب شما باز می گردد.

پرسودترین مزایدات کدام است؟

بر اساس تجربیات بیست ساله در بازار مزایدات، خریداران عموماً دو دسته هستند:
دسته اول افرادی هستند که روی کالاهای خاصی تمرکز دارند، نظیر انواع ضایعات فلزی و غیرفلزی، مواد یا تجهیزات صنعتی، …
دسته دوم هم افرادی هستند که تخصص و روابط و شناخت کافی از بازار کالاهای خاص را ندارند و صرفاً می خواهند از طریق مزایدات، به سرمایه و نقدینگی خود بیافزایند. پیشنهاد قطعی ما برای دسته دوم، شرکت در مزایدات خودرو (سواری، موتورسیکلت، ….) و مزایدات املاک (آپارتمان، ساختمان، زمین کشاورزی، …) است.
در صورتی که سرمایه خود را روی مزایدات خودرو و املاک متمرکز کنید، به راحتی می توانید انتظار سود مالی بیست تا سی درصد را داشته باشید!

در جدول زیر، برآوردی از مزایدات در فصل زمستان سال ۱۳۹۹ بر اساس قیمت پایه و قیمت واقعی بازار ارائه گردیده است:

مزایده خودرو و املاک
ـ منابع مربوط به قیمت های پایه، آگهی های سرویس اطلاع رسانی هزاره و منابع مربوط به ارزش واقعی، بر اساس شناسایی اموال مشابه در زمان برگزاری مزایده و در سطح بازار است.
ـ برآورد قیمت املاک مربوط به سایر شهرهای استان تهران (بغیر از تهران) است.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال آگهی های جدید مزایده هستید «آگهی های مزایدات » را در پایگاه اطلاع رسانی هزاره دنبال کنید.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

وب سایت هزاره، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات

جدیدترین اخبار و آگهی های مناقصات را درسایت هزاره ببینید

توسط

منبع

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دریافت مناقصه و مزایده

فرم دریافت مناقصه و مزایده

مشاوره رایگان جهت دریافت سرویس اطلاع رسانی مناقصه و مزایده





پیوندها

مطالب پیشنهادی

چطور مانع داغ شدن گوشی در هوای گرم شویم؟

چطور مانع داغ شدن گوشی در هوای گرم شویم؟

هر سال تعدادی از گوشی‌های هوشمند ممکن است به دلیل مجاورت با هوای گرم و قرار گرفتن در زیر نور آفتاب به مدت طولانی با انفجار و ترکیدن باتری مواجه شوند که این موضوع علاوه